• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 30/8 ”Oslo-Kiel ToR…”

Trevlig helg på er och glöm inte,
34mm är det nya grönt!
IMG_3167.jpeg

IMG_6510.jpeg

Bäste herr @RicVin. Nyss passerade klockan 15:00 å bubblor i glaset "comme d'habitude". Skål herrn. Möjligen gungar hela Östersjön med dig nu och senare kommer det säkert att ätas skaldjursbuffén å smaka ädlare drycker ombord. Här dock garanterat att skaldjur kokta röda svenska sorten skall avnjutas idag med diverse tillbehör. Ha’re bäst //🧐

Senast ändrad:
Ligger i soffan på balkongen och begrundar denna märkliga fredag. Tror du och jag @RicVin befinner i en liknande fas i livet. Har lyxen att kunna välja om jag vill avsluta tiden i ekorrhjulet eller ej. Tänker att jag kör på så länge jag tycker det är kul och att jag bidrar till utvecklingen framåt. Allt gott ks!
IMG_0610.jpeg

Senast ändrad:
@Lesa Gungar gör det nu.. Men de VÄGRAR ta av in mot Östersjön… De envisas att åka raka spåret från Kiel till Oslo… Missade ditt inlägg tidigare. Men jag lovar!! Det har inmundigats både bubbel,öl och sprit. Men nu är det slut! Å jag med!! Natti!!

Godmorgon och trevlig helg KS!
Denna har legat i lådan i nästan en månad. I helgen ska vi iväg och fira svärmor som fyller jämnt, då kan det passa med en klocka som både klarar lite poolhäng och middagar.
IMG_6964.jpeg
Jag vill minnas att du hade den på dig sist vi sågs. Men det var väl ungefär en månad sedan. Under mycket glamorösa omständigheter 🤣🤣🤣. Ha't pent!

Tillbaka
Topp