• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 30/8 ”Varför bär jag inte denna vid fler tillfällen?”...

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hur är det? Har ni någon sån klocka?
Det här är nog min!!
2E9AED1E-4F0A-4D4A-9319-DD42134B0DED.jpeg

Har Aerospacen nästan uteslutande som ”hemmabeater”..
Vilket är puckat egentligen. Den funkar ju överallt. Kontoret, semester,skogen ja i princip den enda klocka man skulle behöva!
Så kan jag iofs känna för alla mina klockor.. Men det är nog mest påtagligt med denna.
Det är ju också helt klart den bästa varianten av Aerospace om jag får säga det själv..;-)

Ha en skön helg mina vänner!!!

Startar fredagen med ett avsnitt urbildningsradion och önskar att dottern snart blir 3år gammal. Finns en pedagog på lilla avdelningen som fasen aldrig kan gå en dag utan att pika en om något litet skit. Suck!
Men det är fredag och kommande helg så dags att rycka upp sig :)
IMG_20190830_065400-01.jpeg

Denna bär jag inte jätteofta då den känns lite stor. Men den är också en väldigt trygg keeper iom att jag hade den på mig när dottern kom till världen :) kommer väl ihåg när hon skulle ha ersättning var 4e timma oavsett tid på dygnet och jag använde vridningen för att hålla koll på när det var.

Ha en kanoners fredag gott folk!

Hur är det? Har ni någon sån klocka?
Det här är nog min!!
2E9AED1E-4F0A-4D4A-9319-DD42134B0DED.jpeg

Har Aerospacen nästan uteslutande som ”hemmabeater”..
Vilket är puckat egentligen. Den funkar ju överallt. Kontoret, semester,skogen ja i princip den enda klocka man skulle behöva!
Så kan jag iofs känna för alla mina klockor.. Men det är nog mest påtagligt med denna.
Det är ju också helt klart den bästa varianten av Aerospace om jag får säga det själv..;-)

Ha en skön helg mina vänner!!!
Jag gillar den!
Har tittar lite på dem då och då och skulle absolut kunna tänka mig att ha en!

Ha en riktigt bra helg nu @RicVin :happyhappy:

Tillbaka
Topp