• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 31/1 ”Nya kläder till...Kejsaren?..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Alltså det är inte undertecknad som köpt ny stass utan det är Paneraien som fått ett nytt strap. Inte vilket som helst utan ett Paneristi Sweden Limited Edition. Blått å flott!!
9E252B88-5498-45DB-8CDA-D2A9B4F1A6D1.jpeg

Jag var lite besviken att jag totalt missade möjligheten att köpa detta strap när det begav sig. Men då jag är gammal som gatan så glömde jag det rätt snabbt... Å det är ju inte direkt så att man saknar läderstrånkar till Pannan...
Men i onsdags kväll så dök detta upp på Köp&sälj. Kunde inte låta bli!! Tack för det @Yoshiikee !!
Får se till att vara mer vaken ifall det blir en ny resa för att hämta 2020 Limited edition...;-)
95FB4EF5-C890-4781-B39B-E949CF8CE1D4.jpeg

42B8F835-8E3A-43EC-8AB7-A5A6CEBD5B89.jpeg

Det har ju hänt en hel del när det gäller Paneristi communityn här på KS sedan @masterkiller och jag råddade ihop den första Panerai GTGn för ett gäng år sedan. Paneraitråden växer konstant. En massa GTGs både inrikes och utrikes fixas och besöks. Galet trevligt folk och galet trevliga klockor!!

Ha en skön helg mina vänner!!

Go'morgon!
Lite nya band ja... Jo, man tittar ständigt för att eventuellt hitta just det där rätta. För nya band har jag oftast inga problem eftersom jag har bra tillgång via jobbet men för att krångla till det så, ofta vill man ju ha nåt tidstypiskt tilld nån gammal dinka.
Nåväl, trevlig fredag och helg önskas alla KS-are.
IMG_20200131_065849.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp