• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 31/1 ”Yine cuma arkadaşlar!!...”

Trevlig helg därute.
IMG_3621.jpeg

IMG_2556.jpeg

Bäste herr @RicVin . Passa på att smaka Efes pilsner när du är i Istanbul. En och annan Efes pilsner blev det i unga år under mitt första utlandsuppdrag. (och fler har det ju blivit runt om i världen med åren) Då FN tjänst på Cypern och det i samband med luncher i delade byn Pyla/ Pila som ligger i buffertzonen på ön. Men nu är ju klockan över 15:00. Skål herrn, ha´re bäst och trevlig helg //🧐

Senast ändrad:
IMG_2556.jpeg

Bäste herr @RicVin . Passa på att smaka Efes pilsner när du är i Istanbul. En och annan Efes pilsner blev det i unga år under mitt första utlandsuppdrag. (och fler har det ju blivit runt om i världen med åren) Då FN tjänst på Cypern och det i samband med luncher i delade byn Pyla/ Pila som ligger i buffertzonen på ön. Men nu är ju klockan över 15:00. Skål herrn, ha´re bäst och trevlig helg //🧐
Skål min vän!! Bubblet får vänta en stund. Kör den sedvanliga virren för att komma ikapp…🤪
513AA537-332C-407F-B2B3-142971BA0C89.jpeg

Tillbaka
Topp