• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 31/8 ”Aj faan!! Det här var inte bra....”:-(

joca

Patek
2-Faktor
Trevlig fredag :)
66348BA3-2E9C-400C-B255-1646F1FF3F8F.jpeg
 

Smeden

Panerai
Friends Of KS
Åh, skrattar lite men lider mest med dig @RicVin. Ibland fuckar man upp å det grövsta trots att man är en rätt ordentlig typ i vanliga fall.
Fredag morgon, alltid gym, alltid beater:
15356955564365171120576875514355.jpg
Edit: alltid godtrogen ;P
Edit 2: inte alltid klockan stannat vid samma klockslag som tiden är när man plockar upp den!
 
Senast ändrad:

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Var på ett mycket trevligt event hos Breitling igår. God mat och dryck. Trevliga värdar och sällskap. Tror dock drycken var felmärkt. Körde ju bil både dit och hem. Men minns inte riktigt hemfärden och hittade denna på armen imorse så helt nyktert kan det inte varit...
B0A9FCA2-8818-4692-9CD6-33C212114C94.jpeg

Ska ringa Time Promotion nu och kolla om det hittat min svarta Avenger Skyland i någon av demolådorna...
@ERIKSON URHANDEL Jag lovar å svär att detta inte kommer hända igen. Kommer och lämnar klockan hos Er vid lunchtid om det går bra.
Förlåt....
#skämslite
Dristar mig ändå att önska Er alla en trevlig och självklart nykter helg!!!
Om det är sant så är det ju fruktansvärt roligt!
Om inte så grattis till nya klockan. :)
 
Topp