Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är inget fan av Panerai men den där är riktigt fin!klockbyte men fortsatt Panerai fredag
![]()
för typ ett halvår sedan var jag inget fan heller. Men sen hände något i våras/ somrasJag är inget fan av Panerai men den där är riktigt fin!
Jag får nog ta och testa helt enkelt!för typ ett halvår sedan var jag inget fan heller. Men sen hände något i våras/ somras![]()
Sitter fortfarande vid skrivbordslampan så än ser jag. Å titta vad jag hittade!!!![]()
Hoppsan ! Klockan har visst passerat 15:00 herr @RicVin. Ett glas bubbel må man väl smaka som vanligt på Fredagseftermiddagen även i de mörka tiderna. Ha ´re riktigt bra i helgen och hoppas att du slipper bära pannlampa för att lys upp mörkret hemmavid. //
![]()
Vem ser det om glaset är skymt av en pärm eller en pappershög.Sitter fortfarande vid skrivbordslampan så än ser jag. Å titta vad jag hittade!!!
![]()
Jag tycker det borde vara självskrivet med en virre till Teamsmöten som hålls sent fredag em!!!

Syns snart i Paneristi sektionen dåJag får nog ta och testa helt enkelt!
Du har ju haft fredag i 3 dagarDå tar vi fredag, god fredag KS
![]()
Uj, ser kul ut! Tack!Farlig balansering så här på fredagen. Och ja, den tog ett dopp oavsiktligt.![]()
Nice @jamesfranco, välkommen till stan. Nu får du se till att bli serverad bulle i bulle![]()
Har du flera lampor som styrs av samma knapp kan du byta ut en av dom mot en halogenJo jag veeeet såklart att vi ställde om tiden förra helgen. Men tycker det känns betydligt mörkare tidig eftermiddag nu förtiden än andra år… Kanske är det åldern..
Eller så är det elkrisen som gör att alla ger tusan i att tända lampor både inne och ute…
Nåja, tar för säkerhets skull en klocka med rejält med lume idag i alla fall!!
![]()
Appropå det där med lampor… Håller på att få epilepsi här hemma ibland. Alla LED lampor funkar ju mer eller mindre bra med våra dimmers även om lampjävlarna ska vara ”dimbara”.. Nyligen förstod jag att även en dimmer måste vara LED kompatibel… Va faan!!!
Tydligen måste man vara elektriker för att begripa vad som är kompatibelt och inte. Funderar på att gå tillbaka till glödlampor… Låta skiten glöda och stänga av pannan kanske…
Nåja! Njut av fredagen och på med reflexen om ni ska ut och ränna på eftermiddagen!! Ni kan stöta på synsvaga individer som en annan där ute…
Ta hand om er och era nära och kära. Trevlig helg!!
Vafalls? EN klocka på en hel resa?Sen på bollen idag. Jag hade svårt att välja klocka idag men det fick bli denna som får åka med på jobbresa till Tel Aviv på söndag efter ett stopp på vägen i Gbg fram tills dess.
Hoppas ni har haft en fin fredag!
![]()