• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 4/3 ”One down and faaaar too many to go!..”

Kämpar på med samma klocka här också!! Håll ut @RicVin 😜

Ha en fantastisk helg alla, och ta hand om er! 🥰☀️
9A7E8C13-2B45-48D5-8B3F-2A5A7B2119C4.jpeg

Lider med @RicVin fast bara lite.
Jag köpte denna DJ ny från AD för ett tag sedan och pga att jag har FÖR bra klockor i min låda har den inte fått den uppmärksamhet den förtjänar.
Därför känns det faktiskt rätt bra just nu.. men vi får se när suget efter min PO kommer, eller behovet av en kronograf blir för starkt.

Vem vet? Det finns dock värre saker att faila än owgmarch, sina medmänniskor t.ex.

Trevlig helg!
FD9328A9-29D3-4467-945F-82B714B57B44.jpeg

Guuuuuud så tråååkigt jag har!!
Hur har ni som deltagit OCH genomfört OWG March tidigare överlevt??? Högst oklart varför jag gav mig in på detta. Det är ju ett makalöst fint initiativ då OWG March drar in massor av pengar till välgörande ändamål. För er som inte vet det så är det i år ”Maskrosbarn” vi samlar pengar till.
Förra året betalade jag mig fri från OWG pinan, i år vete faan vad som hände..
Men men, snart är ju nästan en vecka avklarad. Eller va fan! Jag tänker räkna det som en hel vecka även om det bara är fredag.
Jag vet inte hur ni andra har det.. Men här är ju klockor i olika färger och former ett ständigt inslag i vardagen. Högen bakom Speedyn är sånt som ligger framme i olika delar av huset. Det är liksom bara att sträcka ut armen så ”PLOPP” så sitter det ngt på handleden.
04AA6A2C-F1B7-4A2C-9FA6-8F2D3B36A7AA.jpeg

Jag vågar inte ens gå i närheten av kassaskåpet… Ska kanske be frugan om att gömma nyckeln. Vem vet vad som händer i helgen annars…
Måtte jag vinna något vansinnigt fint på OWG lotteriet i alla fall. Hur ska jag annars rättfärdiga detta trauma…

Ha en härlig helg trots det som händer runt omkring i världen.

Ta hand om varandra!!
Förlåt 😘

Tack Ricvin för informationen om OWG. Jag hade helt missat hur det funkat. Jag har träffat gänget bakom Maskrosbarn. Det är bra människor som gör väldigt bra verksamhet.

Trevlig fredag!

IMG_0659.jpeg

Vilka dumheter! Det är ju en årsförbrukning att bära samma klocka en hel månad.
Själv gick jag på stan en stund och har nu väldiga problem när jag provade nedan klockor. Borde dessutom vara förbjudet att servera bubbel samtidigt. Misstänker att jag är rätt körd. Klockbudgeten är ju redan maxad till bristningsgränsen… Vilken ska jag välja @RicVin ?
FF5348D3-9E79-461D-9D04-A80CE1F449B1.jpeg
BE835567-9232-4D46-B4EA-62481CCD370E.jpeg
99DC5ADF-0821-48CD-9914-3764B85A91D9.jpeg

Tillbaka
Topp