Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra. Knäpp gärna en bild utan direkt solljus bör du kan. Patinerade seamasters är bra grejor! Kan vara lite partisk kanskeNyförvärvet, kommer bli svårt att ta av denna och låta de andra klockorna då luftas ibland
![]()
Trevlig helg kära KS!![]()
Gött! Åker dit imorrnTrevlig helg
Det ska jag ha. På väg till Stockholm och Metallica
![]()
Näfyfan orangea siffror på tavlanBara 52 inlägg kvar till tio sidor!
Ett i minuten så är vi hemma i god tid.
![]()
Sitter som klistrad och följer det hela.![]()
Man får tackaJättefin duo, verkligen!![]()
Jättebra!Kom på att jag har ett gäng quartsare, så vad gör man inte för tian.....
![]()
Absolut! Tar och lägger in lite fler imorgon, dock jäkligt svår att fota har jag märkt. Behöver upplevas helt enkeltRiktigt bra. Knäpp gärna en bild utan direkt solljus bör du kan. Patinerade seamasters är bra grejor! Kan vara lite partisk kanske![]()
Den där är ju riktigt snygg!Tre klockor om dagen är ok. Är sedan gammalt....![]()
Tack min unge man! Tyckte också att den var snygg då jag köpte den, men handledstid har den inte fått.. Gillar mitt vintageskrotDen där är ju riktigt snygg!
Härlig blåfärg![]()
Fick en fråga av chefen idag.Tack min unge man! Tyckte också att den var snygg då jag köpte den, men handledstid har den inte fått.. Gillar mitt vintageskrot![]()
Men det är ju lördag när bilden togs!Guld på en fredag ska det vara, eller?![]()
Här är det fredag hela veckan!Men det är ju lördag när bilden togs!![]()