• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 4/7 ”Home sweet home!..”

Godmorgon och trevlig fredag.
20250704_093150.jpg

Kanske varit lämpligare att ha ngt om 4:th of July i rubriken? Men stollen på andra sidan Atlanten får ju så mycket rubriker ändå dessa tider…
Nä, då är det mer intressant att yours truly kommit hem efter ett gäng dagar i Holland. I en liten stad som heter Tilburg närmare bestämt. Vi har vår service och Europa logistik där så vi har har haft ett möte med distributörer där. Saaaaatan vad varmt det var första delen av veckan… 36-37 grader. Onsdagkvällen kom en kort regn och åskskur vilket gjorde att temperaturen sjönk ca 20 grader :) Tisdag kväll stod det 37 grader vid hotellet. När jag kom hem på onsdagen stod det 18!!
Fin stad för övrigt… Ett litet hamnområde som heter Plus Haven. Lite som Maren i Södertälje men bättre utnyttjat. Kanske blir ändring nu med ombyggnaden, Stordalen håller ju på med ett högt hotell på kajen bland annat…
IMG_5684.jpeg
IMG_5682.jpeg
IMG_5685.jpeg
IMG_5680.jpeg
IMG_5683.jpeg
IMG_5688.jpeg
IMG_5686.jpeg
IMG_5687.jpeg

Fick bli skärmdumpar på ovan. Kanske ser ut som skit…:-(

Men nu är man hemma igen. Som vanligt på semestern så förvandlar frun matrummet till ateljé… Det duger inte att använda det gamla gymet som hon ändå ockuperat med målar grejer… Nåja, happy wife happy life säger man ju…;-)
IMG_5678.jpeg

Blir reseklockan idag också. I alla fall till att börja med. Har haft lite sovmorgon 🤪

Trevlig helg mina vänner!!
Trevlig helg! Trodde bara det var Tesla som typ ägde Tilburg. :D

Drömmer mig tillbaka till 2024 på Karpathos. En semester där jag fick bada 3 dagar sedan slå upp ett djupt sår i armen så jag blev badinvalidiserad resten av vistelsen. Men det var ju kul för resten av familjen. Rekommenderar ön i slutet av juni, rekommenderar inte grekerna eftersom 90% var riktigt oförskämda och otrevliga.

1751630560673.jpeg

1751630579043.jpeg

IMG_0335.jpeg

Ja du herr @RicVin . Du varit på en liten utflykt under veckan å då säkert hört fotsteg från ”klompen” på gatorna där du var. Landet är ju kända för sina klompen. Nu pekar Tg 195 visare här hemmavid att det är dax för bubblor i glaset tillsammans med chips. Skål ha´re bäst och trevlig helg//🧐

Tillbaka
Topp