• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 4/9 “Fy faan så jävla överskattat!...”

God morgon och trevlig fredag KS!

Överskattat med kontor är bara förnamnet. Förbereder mig för första mötet i myshoodie och pyjamasbyxor :)
Och nej...första Rolexen är inte bland de nya släppen även om OP36 i gul, grön eller turkos var rätt så bra.

IMG_20200904_080357.jpg

Kanske är det sista gången, för denna gång, som min Cocktail time får hänga med på handleden. Vet visserligen inte om det kvalificerar som överskattat då jag antar att få skattar att behöva rotera ut klockor när nytt ska in. Men SARB065 är definitivt inte överskattad. Är den kanske till och med underskattad av mig? :nailbiting:

Trevlig helg till alla!

DBE4224B-8DB5-4513-A852-00FE6876CFCE.jpeg

Fredag och första dagen utan min gamla chef på jobbet... Så drar ut på morgonen och lugnet så länge jag kan till tonerna av Ding Dong the Witch is dead (
).

Klurar på om det är en Rolex eller Omegafredag, det verkar luta åt Rolex.

Ha en awesome fredag alla klocksnackare!

Haha, well put @RicVin !
Känns skönt att nån tycker samma som jag. Känns som man ska tycka det är jobbigt att inte vara på kontoret. Stressa i bilköer, stryka skjortor och dra på sig långbyxor. Själv fortsätter dock hemmajobbandet på obestämd tid. Idag också men en snorig dotter hemma. Shorts CHECK! Webkamera på teams, nope.
Kan man glömma bort hur man stryker skjortor?
Trevlig helg KS!
20200904_084325.jpg

Tillbaka
Topp