Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör i strumpor skorna står på trappenKör du barfota eller menar du slafen bakom sätet?...![]()
Trots allt helt vanliga grabbar med fel och brister det också.Känner mig ganska säker på att jag också skulle åka till ”kontoret” med ett leende på läpparna om det där var mitt kontor...
En liten historia från mitt tidigare arbetsliv. Samma bransch men jobbade då som säljare och for runt. Hade precis köpt en sprillans Peugeot 405 Mi16, en röd såklart. Ni som är vuxna vet exakt vilken bil det var. Gick som en dröm. Jag var stolt och cool. Var på väg mellan Strängnäs och Enköping, gick bra på vägen, inga fartkameror på den tiden. Tyckte jag flög fram. Plötsligt flimrar det till i ögonvrån.... Vrider på huvudet. Då kommer 2 helikoptrar svepande preciiiiiis över marken. De stiger snabbt när träd kommer i vägen för att lika snabbt dyka ner mot åkrarna så fort träden passerats. Fan! Alltid nån som är coolare tänkte jag. Ni som åkt den där vägen vet att typ mitt emellan Stränkan och Enköping ligger ett litet fik/värdshus. Jag hade tänkt ta en fika där. Men när jag kommer fram har de där jävla helikoptrarna landat på ängen framför fiket och 4 gubbar som klippta ur Top Gun kommer knatande mot fiket i gröna overaller och förmodligen Rayban brillor... Tror fan de gick som i slowmotion också...
Jag blinkade diskret med blinkersen och åkte därifrån med en känsla av att inte vara så cool längre....;-)
Bra jobbat!Kör väl inlägg 1000 här!
![]()
Framsidan!!!Har bytt klockan till en kronograf.
![]()
Den är fin! 36mm?Var så god
![]()
Den är fin! 36mm?
Det bruna var otroligt fint måste jag säga!Fick två nya band på posten idag! Vad tycker ni, camo eller brunt?Z199:an ska få sig ett ultraljudsbad ikväll så det får bli nato.
![]()
![]()