• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 5/11 ”Är det dags redan kanske ni tänker?!?”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Å det är det ju å ena sidan!! Det ÄR ju faktiskt redan fredag igen. En av de härligaste veckodagarna heeelt klart!
Men å andra sidan är det inte dags för Black Friday än! Annat än på min handled idag…
75B7F15B-FF22-42C3-9F3E-C2445467E59C.jpeg

Den ”riktiga” Black Friday dröjer väl ett par veckor till om jag inte minns fel.
Fan vet om jag någonsin gjort ngt klipp just denna dag?.. Skulle behöva en ny iPad, men de har väl butikerna sällan rea på antar jag..:-/
Gjorde däremot ett klipp på hummer igår så till kvällen ska det mumsas!!
Kanske slinker det ner en pava vitt också.
Men först ska det teamas, ringas och mailas utav bara helvete!! Men det skulle aldrig falla mig in att ta ett telefonmöte kl 07:00!! Du får styra upp dina kollegor @Vinterdykarn!! ;-)

Hoppas ni får en härlig fredag och att helgen fortsätter på samma spår.

Ta hand om er därute!!

IMG_2330.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KS:are. Jaha 5 november är en betydelsefull dag för Göteborg.Varför jo,1829 denna dag så invigdes Chalmersska slöjdskolan.Industriskola för barn som lärt sig skriva och läsa.Sitt nuvarande namn fick den 1937 och är mera känd som Chalmers Tekniska högskola idag.
Allhelgonhelgen stundar så sköt om Er alla KS:are och glöm som sagt var inte bort Era Nära och kära. Ha,re bra//🦊

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp