• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 5/11 ”Är det dags redan kanske ni tänker?!?”

Hoppas hummern och det vita vinet smakar, när det väl blir dags, @RicVin. Alla sätt att slippa sitta klistrad framför skärmen hela dagen är bra i mitt tycke, även tidiga möten. Jag tar mao alla tillfällen till dessa tidiga telefonmöte jag kan. Man skulle t.o.m. kunna gå så långt som att säga att jag har styrt upp mina kollegor 😂.
Hursomhelst, jag önskar @RicVin oxh alla andra KSare en underbar fredag!!
0E7B19D6-F783-45AD-9AF5-66D17B322400.jpeg

Hoppas hummern och det vita vinet smakar, när det väl blir dags, @RicVin. Alla sätt att slippa sitta klistrad framför skärmen hela dagen är bra i mitt tycke, även tidiga möten. Jag tar mao alla tillfällen till dessa tidiga telefonmöte jag kan. Man skulle t.o.m. kunna gå så långt som att säga att jag har styrt upp mina kollegor 😂.
Hursomhelst, jag önskar @RicVin oxh alla andra KSare en underbar fredag!!
0E7B19D6-F783-45AD-9AF5-66D17B322400.jpeg
Tackar tackar!! Jag raljerar bara för att jag är så jäkla morgontrött :)

26 november är det Black Friday @RicVin

För mig som pappaledig så är det beater på mest hela tiden. Kanske borde ha en Explorer då jag tycker att min 1-åring verkligen gör skäl för namnet och explorar dagarna i ända.
En imponerande energi helt enkelt.

I helgen drar jag och andra sonen mot Comic Con spelmässa i fjollträsk.
Som han har längtat.

Trevlig helg alla Klocksnackare! :)
Bild.jpeg

Tillbaka
Topp