Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är stabbig! Mer bilder?![]()
Planerar lite bubbel och mat för i kväll, Trevligt helg på er
Det är ju i och för sig inte ovanligt att jag inte riktigt fattar vad som händer.
Men nu börjar jag bli orolig… Flera veckor i rad nu så har jag inte bytt klocka. Alltså inte alls! På HELA VECKAN??? Alltså VAD FAAN??!!
Det var ju inte så länge sen man kunde byta ett par gånger samma dag!!!
Det är inte att jag gillar några speciella klockor mer än andra och bär är dem längre tid än andra. Det är bara så att jag inte orkar byta… Tid har man ju, så det är inte det. Har liksom inte ngt sug efter att byta.
Speedyn här åkte på i tisdags..
![]()
Tror inte ens jag postade ngn Speedy Tuesday bild vare sig här eller på insta. Så inte ens det är sig likt…
Inte för att jag lidit. Det är ju en makalöst stilig klocka!!
Tog många år innan jag slog till. Testade ett gäng gånger men tyckte den kändes lite… Skramlig på ngt sätt. När jag väl köpte en så var den känslan som bortblåst! Tänkte istället att jag var helt dum i huvudet som inte slagit till tidigare. Minns att jag och frun satt och drack ngt gott på uteserveringen på Ravintola Strindberg på Esplanaden i Helsingfors. En tidig vårdag var det. Självklart hittade jag den här på KS. Affären gjordes upp på SMS som oftast.. Tror det var @hook jag köpte den av…
Var jäkligt nära att köpa en på ett av de tidiga Rob Engström eventen. Velade så länge att @Gavve knep den sista de hade hemma… De hade en ”Tintin” också men fy fan!! En sån var det ingen som ville ha på den tiden…
Det var ju dumt kan man tycka idag….
Som sagt tidigare, det är inte ovanligt att jag inte har koll…
Men jag vet att det är fredag idag och helgen är fylld av aktiviteter! Skulle behöva ta ledigt på måndag för att hinna ladda om!!
Man kanske skulle sikta på lediga måndagar fram till pensionen?…
Måste kolla med PensionsPatrik om det är görligt…
Fridens liljor mina vänner! Ha en härlig andra advent!!![]()
Brutal j-v det där....![]()
Aldrig fel med en Bratte!