• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 5/4 ”Nämen hur ska vi ha det??!!”

Sage

Cartier
2-Faktor
Håller med RicVin,
IMG_3873.jpeg
gummibandet ska på!!! Eller kanske detta!!!
image.jpg
 
Senast ändrad:

Klockjägaren

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Var igång tidigt imorse och glömde sedan kolla fredagens standardtråd! Vi har inte ❄️ här, men bistert är det! Hoppas din förkylning blir mild trots att du är man; min partner har varit nerbäddad ett par dagar och nu tror jag det är min tur tyvärr…. Ska ta mig hem från jobbet strax!
IMG_1434.jpeg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_0378.jpeg

Bäste herr @RicVin ”Int” behöver man något bandverktyg när klockan passerat 15:00 en Fredag å bubbelflaskan öppnas som vanlig. Ha,re bäst å trevlig helg och självklart smaka av något gott oavsett i glaset eller om det ligger på faten.//🧐

Idag blev det rekordsen avslut på jobbet för att vara fredag. Sen iväg till optiker och mataffären… Men nu så!!
F17A111D-05BE-4489-80BA-B2333FCC54D3.jpeg


Skål på er!!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Var igång tidigt imorse och glömde sedan kolla fredagens standardtråd! Vi har inte ❄️ här, men bistert är det! Hoppas din förkylning blir mild trots att du är man; min partner har varit nerbäddad ett par dagar och nu tror jag det är min tur tyvärr…. Ska ta mig hem från jobbet strax!
IMG_1434.jpeg
Tackar!! Det var frugan som började här också… Virus och skit kan man väl hålla för sig själv?!? Jag är nöjd om jag får en kram eller ett glas vin. Sånt här kan hon hålla på!! 😜
 
Topp