• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 5/5 ”Nä fy faan! Nu vill jag åka hem..”

Trevlig helg alla, själv drar jag till landet för första gången i år.
Sista dagen på sjukskrivningen efter operationen också , så på måndag jobb igen.
image.jpg

Var försiktig med spriten och nykterhetsrörelsen, sec och sekt. I dag ser iaf jag en blå himmel. Var rädd om er och ha en meningsfull fredag alla som tycker det är roligt med den knäppa och charmiga klockvärlden.
B1669CBE-1306-44FA-B441-B12547264BE1.jpeg

Senast ändrad:
Tröstar mig med lite fredagsguld efter en seg vecka.

20230505_075844.jpg

I onsdags hittade jag en vattenläcka i badrummet. Innerväggarna var fulla med vatten🙈 Nu kommer besiktningsmannen ut på måndag för att lämna domen. Ska man se någon fördel med det så får vi ju äntligen tummen ur att renovera i alla fall🥳😂

Ha en riktigt go helg @RicVin och alla andra klocktokar!

ÄNTLIGEN!!... Är det fredag igen :D
Tvivelaktigt nöje på gång däremot.. @Roosterwife lyckades med kvinnlig list/charm lura till sig en Ullaredsresa ikväll... :oops:
Så nu ska man slåss med en skock folk imorrn tydligen... Ska som väl är ha Toppolan dit, så jag har ju iaf möjligheten att gå o lägga mig om jag vill medan hon shoppar😁
TREVLIG HELG ALLA KLOCKSNACKERZ 😃
IMG_20230505_090137.jpg

IMG_20230505_090148.jpg

Jag är själv på konferens och märker hur onödigt det egentligen är.
Flyg till annat land för att höra sånt man redan vet och titta på produkter jag kan se på nätet… gött ändå att få lite egentid och varva ner på kvällen. Och hotellfrukost är aldrig fel!
Trevlig helg!
image.jpg

Tillbaka
Topp