• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 5/6 ”Finns det Svenskt kaffe på hotellet?...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nja.. Nog för att det igår kom besked om att resandet snart kan upptas. Det var ju trots allt enbart inrikesresor man skulle släppa lite på... Så frågan är ju lite onödig då kaffet på svenska hotell borde kallas ”svenskt”...
Men trådstarten rör mer filmen Sällskapsresan. Kunde ju kanske passat bättre härom veckan när Lasse Åberg fyllde år...
Jag inspirerades av repliken ”—Du har väl med dig dom fyra p:na? Pass, pesetas, p-piller, piljetter.”
Men här nöjer jag mig med 3 P:n... ”PADI, perlon och prit...”
F065E137-71F2-41A0-A135-6A0D2464DFF8.jpeg
Fast frugan har iofs ”piral” så jag får ju faktiskt ihop 4...;-)
Kom igen nu!! Har ni några Sällskapsresan repliker på lut??

Ha en härlig helg! Ta hand om er!!

VEM fan vill resa inom Sverige!?
- tyngden på dalskidan @Denke
Jag vill till Finska Kongo, åkte ju hit i veckan för att se till fastigheten, börjar likna något nu men liknade mest en ödetomt när jag kom här om natten.
- Ska tillbaka till Fjollträsk idag, för att återvända till midsommar då vi har en extra ledig dag för att göra klart.
D63ABD4A-98A8-42DC-BD28-6656FC967922.jpeg

Passar på att önska @RicVin vänner, sökmotorer, troll och lilla arga smurfen en trevlig helg och nationaldag!

Senast ändrad:
87AFA6B7-BA51-49E5-AFDB-45E1FA57F44B.jpeg

Godmorgon. I Sinnom tid så är @ RickVin vaken! Tidigt kaffe och bandbyte skett i mörkret. Jag skall ju hinna att göra ett antal klipp under förmiddagen. Men ha nu en riktigt trevlig helg och glöm inte att vifta med era flaggor i morgon på Nationaldagen//:pompus:
( "Det var kallt på rummet i natt och ändå har vi betalat bränsletillägg.")

Senast ändrad:
Oj, jag som inte just har nåt citatminne att tala om. Men filmerna gillar jag, särskilt Repmånad. Den räknas väl inte till Sällskapsresefilmerna direkt men är definitivt mer en upptakt till dem. Många fina små glimtar ifrån Uppsala och S1 där och lite bekanta ansikten som är statister, kanske därför jag gillar Repmånad.
Nåja, ...trevlig fredag och glad helg KS:are!
PSX_20200605_074217.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp