• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 5/7 ”It’s that time of the year!!!...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jo visst är det!! Det börjar vankas semester!!
Men vadå tänker en del av er kanske?.. ”Var inte gubbfan ledig förra veckan?…”

Jomenvisst!! Det var jag.. Men det var ju mer en ”test” om semester är ngt att hänga i julgranen..
Det var det helt klart! Så från mitten av nästa vecka så signar yours truly ut för 4 veckors ledighet!! Såååå Jäääävla välförtjänt om ni frågar mig!

Men vis av erfarenhet så blir det säkert lite panikjobb första dagarna.. Slår aldrig fel..🤨

Men ta det lugnt! Givetvis har jag fått hjälp av ett gäng pigga vikarier!
De kommer se till att fredagstraditionen lever vidare precis som vanligt.
Vilka det blir får bli en överraskning!

Går in i sista helgen innan semestern med Marinemastern på armen.
IMG_2368.jpeg

Riktigt bra klocka om jag får säga det själv!!! 👍🏼

Ta hand om er nu! Både i helgen och under sommaren! Vi ses säkert antingen här, på Instagram eller kanske rent av ute i den svenska sommaren!!
IMG_2367.jpeg

TGIF!

Jaha…gött att det är helg igen, tanken var att klämma en pizza förra helgen. Men då vi blev bortbjudna på grillat hos bekanta, så blev det ingen pizza. Så nu blir det att klämma en Red Devil på lördag efter det vi har varit i den något större byn på några ärenden!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_9095.png

IMG_4073.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Nu spelas det och äts jordgubbar med vispgrädde för fullt vid Wimbledon. Ungefär 166000 portioner jordgubbar och ca 22000 flaskor champagne kommer drickas upp under två veckor. Världens äldsta Tennisturnering pågår å grand final är i år 14 juli. Men för oss svenskar är 5 juli 1980 historisk. Björn Borg vann då sin 5:e raka titel det året på ”centercourt” mot McEnroe.Trevlig helg ha’re bra och glöm som vanligt inte bort era nära och kära//🧐

Tillbaka
Topp