• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 5/7 sponsrad av Laketwig

1D37116F-89BB-483B-8B27-27BF6A0FB5E4.jpeg
Trevlig helg allihopa!

Godmorgon mina vänner!!
Strålande trådstart @Allan Ballan !!
Bra spons av @laketwig också!!
Hoppas ni får en härlig GTG!
Om det faller sig så att besöket söderöver stämmer in på den årliga grillningen så ska jag göra mitt bästa!
Här blev det batteriBratte idag. Perfekt semesterklocka. Bara plocka ur lådan och sätta på armen!!
2F922BDA-D157-4761-9F1E-6B32788CFA43.jpeg

Eftersom det vankas semester om 6h så tog jag på mig finklockan idag. Dottern har precis haft standard 2,5års kontroll på BVC utan anmärkning och det mesta på jobbet är redan undanstädat.

Så kommer nog mest driva runt och antagligen dra tidigare också.

Ha en sjukt bra fredag alla klocksnackers och helg/semester :)
IMG_20190705_093423-01.jpeg

Go fredag och härlig helg på er alla!
Mycket bra trådstart av dig @Allan Ballan! Inga vikarievibbar alls! :)
Önskar @Allan Ballan, @Affe, @laketwig, @jabla och alla andra som dyker upp (ner!) till Helsingborgs GTG i kväll en riktigt härlig klocknördarhelg!
Själv förväntar jag mig en jobbarhelg med början i eftermiddag!
Burpoolen kommer kl 16.00 i eftermiddag.
Eftersom jag är den jag är, så kommer jag naturligtvis att gå in och jobba med monteringen av alla burar!
Därför blir det kvartsbeater i dag! :cool:
Vädret är fantastiskt!
20CB358E-E936-44DF-9CFA-CA2B4354F562.jpeg
F9C3F16B-258A-406E-A9E7-890AEC17E736.jpeg

PS Förväntar mig faktiskt ett mini-GTG i morgon!
Det kommer förmodligen att dyka upp minst en Cartier och en fantastiskt fin PO chrono! :) DS

Tillbaka
Topp