• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 6/11 “Näe... Nu får det fan räcka snart!...”

Hålla avstånd är viktigt, men att hålla ihop är nog än viktigare för att vi ska orka. Ta hand om er alla!
A410FF0F-E470-4558-9E81-ED7301D24E6B.jpeg

Kan inte det här året bara ta slut typ... Det startade ju med pandemin sen har det bara ökat...
Det var ju inte många veckor sedan jag skrev om en ung släktings allt för tidiga bortgång.
I veckan var det dags att ta farväl av svärmor. Hon förlorade kampen mot Covid-19 trots hjälp på sjukhus.
Hon var helt klart min favoritsvärmor!! Nu hade jag iofs bara en svärmor men hade jag haft fler så hade hon i alla fall varit min favorit. Jag är helt säker på att hon tyckte likadant om mig! Det är sant faktiskt! Jag kunde inte göra ett enda fel i hennes ögon. Lite till frugans förtret...
Svärmor påminde lite om ängeln bredvid Pannan. Alltid färgat hår a’la Kerstin Thorvall. Fast större.. Hår alltså!
A3B16351-7A69-4922-87DD-D62D63D6C70D.jpeg

Se till att följa alla riktlinjer som dyker upp nu! Låt oss få stopp på eländet!! Det kanske ljusnar borta vid horisonten...
B8876E84-BA2B-475A-951B-18215DF36047.jpeg

Ha en bra helg mina vänner.

Här hemma kommer det ju bli sisådär..
Beklagar @RicVin! Jag hann inte läsa i morse i kampen för att landa på sidan 1. Men jag var ändå för långsam...
Jsg är inte speciellt drabbad själv. En son som haft Covid-19 Men annars rätt ok. Men lider med er som drabbats ordentligt!

Väldigt trevlig Seiko , har du en ref på den ?😊

Tillbaka
Topp