• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 6/12 ”Vi komma vi komma från...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Pepparkakeland….

Kanske inte riktigt är dags att gå loss på julsånger redan nu.
Men vips så är Lucia här!!
Men jag har mest sången i huvudet på grund av att jag snodde med mig ett pepparkakshus från jobbet i veckan. Vi hade sedvanligt julpyssel och glöggmingel på kontoret..
IMG_3936.jpeg

Kanske kan lura hit ngt barnbarn i helgen för att bygga ihop och dekorera..
Eller kanske bara äta upp kåkdelarna där de ligger 🤪
Kan bli en redig fest.. Det bakades ju även lussekatter förra helgen.
Bara hoppas att föräldrarna inte bokat hel helgen med annat så farfarn får mysa lite!!
Får återkomma i ärendet…
Vad har ni själva för planer för helgen? Klappköp? Glöggmingel? Stjäla gran?..
Förresten, har jag berättat när frugan och jag skulle hämta gran för några år sedan?..
Om inte så tar vi det lite närmare jul. Världsklass!!!

Ha en härlig helg mina vänner!!

TGIF!

YES…äntligen Fredag, och mildare väder är på ingående, det TACKAR vi för!

För vi har haft det alldeles för kallt här den gångna veckan!

Helgen har varit efterlängtad, då jag får besök av 3-4 polare från min gamla hemstad Västerås! Blir gott SNACK, med god mat, säkert flertalet Bärs för grabbarna, dock inte för mig då jag inte dricker alkohol längre!

Och så undrar jag om vi får besök av Fru Älg och hennes ungar i helgen igen!

IMG_3163.jpeg

IMG_3134.jpeg

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_3159.png

Senast ändrad:
Mornings KlockLovers! Då är vi här igen 🥳 ..jag har på något sätt växt ifrån att gilla smaken av Glogg och Pepparkakor, precis som jag har ändrat smak om vilket vin, öl, eller Wiskey jag föredrar.. Vetefan vad det beror på. Men Öl, Vin och Wirre gillar jag forsatt, bara andra varianter :)
Helgen blir lugn, ska skjutsa frugan och dottern till Arlanda tidigt på söndag, dom skall till svärisarna i Rom, efter att droppat dom där, så det blir det Sjukt lugnt under en vecka! ..jaja, ha de så jävla gött nu alla!

Dagens1.jpg

Tillbaka
Topp