• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 6/9 ”Home sweet home!!..”

image.jpg

Sajzade om gummit så det sitter perfekt. Blir ju närapå en ny klocka så kastar in en bild till

@jabla, är skitenkelt när man hajar tricket med gummit

IMG_6852.jpeg

Herr @RicVin . Shit också… att du inte slapp ett fredagsmöte.Här är dock en sak säker. Kork off gäller å det bubblar i glasen. Klockan är ju passerat 15:00.Trevlig helg och njut av den medelhavs varma helgen och guldkulan samt passa på och ta ett dopp i det blå. Det är ju 6 september och höst enligt almanackan. Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
IMG_6852.jpeg

Herr @RicVin . Shit också… att du inte slapp ett fredagsmöte.Här är dock en sak säker. Kork off gäller å det bubblar i glasen. Klockan är ju passerat 15:00.Trevlig helg och njut av den medelhavs varma helgen och guldkulan samt passa på och ta ett dopp i det blå. Det är ju 6 september och höst enligt almanackan. Ha ´re bäst // 🧐
Nu så!! SKÅL!! 🥂
IMG_3239.jpeg

Bad blir det definitivt INTE!! Möjligen i spabadet…🤣🤣🤣

Ett sent inlägg denna fredag, snabba puckar från alla håll och kanter på jobbfronten har hindrat mig, en fredag??? Nä så ska det inte vara.
Fredagar ska vara lugna och stillsamma.
Nåja, nu har lugnet även infunnit sig hos mig.
En cigarr i värmen med en öl innan kvällsmaten startar min helg.
1000027269.jpg

Ett sent inlägg denna fredag, snabba puckar från alla håll och kanter på jobbfronten har hindrat mig, en fredag??? Nä så ska det inte vara.
Fredagar ska vara lugna och stillsamma.
Nåja, nu har lugnet även infunnit sig hos mig.
En cigarr i värmen med en öl innan kvällsmaten startar min helg.
1000027269.jpg
EXAKT!!! Förstår du min frustration!! Å tror du inte en kollega ringde 17:10 och ville prata upphandling???? FÖRIHELVETE!!!

EXAKT!!! Förstår du min frustration!! Å tror du inte en kollega ringde 17:10 och ville prata upphandling???? FÖRIHELVETE!!!
🤣...Precis, varför på en fredag...arghhh ⚡
Finns inte mycket som är så viktigt att det inte kan vänta till Måndagen, information som behandlas en fredag eftermiddag ligger ändå bara i en hög tills måndagen öppnar sig.
Oftast brukar jag säga till folk att om det är så j-vla akut ring 112.

Tillbaka
Topp