• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 7/10 ”Jaha, då var det dags igen..!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Trodde det skulle vara lugnt på den här fronten resten av 2022 i alla fall...
Men ödet vill annorlunda, dags för begravning igen. En ängel till där uppe..
D74116BC-DEC3-4FD6-8135-669E18C698DE.jpeg

Får bli en diskret Longines och svart slips idag.
Inte nog med att dagen går i sorgesvart. Barnbarnet har åkt på feber så hela helgen verkar gå käpprätt åt skogen:-( Hade sett fram emot ett par dagar med bus och gos då jag är lite halvt gräsänkling… I alla fall på dagarna, frugan ska gå en yogakurs till men kräver att jag är hemma till kvällen och sköter markservicen så det blir ngn middag.. Man kan ju hoppas på lite annat gos kanske..;-)
Nåja!! Hörrni! Se till att ta vara på nuet och njut när ni kan. Skjut inte upp saker till ”sen”!
Man vet aldrig när det tar slut!

Ha en härlig helg mina vänner!!!

Jösses va tiden går fort när man jobbar arslet av sig, redan fredag igen. Har varit själv i över en vecka nu, då kollegan har varit sjukskriven. Idag kommer det bli stökigt inne i byn, höstmarknaden har kommit till stan så det innebär mycket folk, svårt att komma fram till dit man ska, blir att köra långa omvägar, men Jaja...kul att det händer något iaf.

Själv ska plocka äpplen i banankartonger under helgen, ska ha dom till våra rådjur som kommer och hälsar på under vintrarna, är så kul att se dom stå och glufsa isig när dom är här.

" Ha en skön FREDAG och en jättetrevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

1665121230478.png

KOM OCH KÖP!

8D534758-6644-4167-ACAB-A3BFA822EA5D.jpeg

Senast ändrad:
867289F4-B97B-4CA2-9EEC-4F5787A7431E.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Idag har Birgitta och Britta namnsdag och år 1391 denna dag helgonförklaras Birgitta Birgersdotter = Heliga Birgitta. Trevlig helg allihopa och ha`re bra men glöm inte bort Era Nära å kära//🧐

Senast ändrad:
Trodde det skulle vara lugnt på den här fronten resten av 2022 i alla fall...
Men ödet vill annorlunda, dags för begravning igen. En ängel till där uppe..
D74116BC-DEC3-4FD6-8135-669E18C698DE.jpeg

Får bli en diskret Longines och svart slips idag.
Inte nog med att dagen går i sorgesvart. Barnbarnet har åkt på feber så hela helgen verkar gå käpprätt åt skogen:-( Hade sett fram emot ett par dagar med bus och gos då jag är lite halvt gräsänkling… I alla fall på dagarna, frugan ska gå en yogakurs till men kräver att jag är hemma till kvällen och sköter markservicen så det blir ngn middag.. Man kan ju hoppas på lite annat gos kanske..;-)
Nåja!! Hörrni! Se till att ta vara på nuet och njut när ni kan. Skjut inte upp saker till ”sen”!
Man vet aldrig när det tar slut!

Ha en härlig helg mina vänner!!!
Beklagar att höra! Hoppas det blir en fin dag trots det!
Nej, man ska inte skjuta upp saker till sen. Man får ta tillvara på tiden här och nu.
Ta hand om dig!

Tillbaka
Topp