• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 7/11 ”Nybörjartur eller medfödd talang?!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har kanske upptäckt mitt nya kall.?
Igår kväll hade vi en något sen kan man tycka, Halloween AW på kontoret. Det var tjo,tjim,mat, dryck och givetvis pumpafix…
Mina kollegor blev nästan chockade när jag sa att vi aldrig fixat med ngn pumpa hemma. Men det har vi faktiskt inte.. Barnen var för stora när det började bli poppis och vi har nog tyckt att det varit en ”importerad” högtid och inte ägnat pumpakarvande så mycket som ett ögonblick. Men… Som sagt, det kanske är slut med det nu..
Mitt lag vann en jordskredsseger med vår skapelse som yours truly karvat ut detaljerna på.
Visst är han fin??!!
IMG_7003.jpeg

Håret var INTE min idé….
Strålande nöjd med insatsen! Lite pizza på det gjorde det till en av de bästa AWn vi haft på jobbet 🤣
På grund av pizzan så blir det till att pipa till gymet innan jobbet drar igång.
Så Bratten får vänta snällt här hemma…
IMG_7007.jpeg

Till kvällen blir det rätt lugnt. Det enda bubblandet blir eventuellt ett dopp i spabadet. Vi spar oss till imorrn då det ska faras iväg och fira frugan som fyller år!
Då kan det nog slinka ner en och annan bubbla.

Ha en härlig helg mina vänner och ta hand om er!! 🥂❤️

TGIF!

Fantastiskt…första helgen på 6-7 veckor som inte Los Tantos jobbar! Blir att hitta på något roligt tillsammans, och det ser jag verkligen fram emot!

Tänkte även byta till vinterdäck på året runt bilen om jag orkar! Kommer nog att underlätta då jag inhandlat lite hjälpmedel (styrpinnar) .

IMG_6928.jpeg

" Ha en skön Fredag och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_6901.jpeg

Tillbaka
Topp