• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 7/2 ”Morrn morrn från Istanbul..!!”

Hotellfrukost, utomsocknes
1000005284.jpg

Nu befinner jag mig inte i Istanbul men jag är också annorstädes och närmare bestämt storstan Stockholm för ”strategikonferens”. Nåja storstad för mig i alla fall.

Jag upptäcker till min stora (höjd)rädsla att jag fått rum på 22-våningen. Redan i hissen upp kändes det som att allt svajade och på rummet var det bara att dra för den där jävla gardinen så jag åtminstone inte behövde se höjdeländet. Nu smög jag fram till fönstret, tog bort gardinen och knäppte en bild nu på morgonen, fara för liv och psyke. Nä storstan är inget för mig!

Trevlig fredag alla!
IMG_3164.jpeg

TGIF!

Satan i gatan vad trött jag är på på hattandet av vädret! Ena dagen 10-12 minus grader, andra dagen flera plusgrader, så det blir värsta skridskobanan! Nä…nu vill jag bara att våren ska komma, och efter det sommaren!

Känns som att helgen kan bli relativt lugn, eventuellt gå på något Loppisställe och kolla lite vinylskivor! Jaja…vi får väl se vad Los Tantos har i sitt sköte!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_5644.png
Snyggt med svenska dagar!

Eterna Galaxis kronograf!

Tavla och visare är like clean och tekniska som en Speedmaster, sen den koboltblå safirringen på det, och den lite organiska ”integrerade” länken...
...den kännns verkligen som en klocka från framtiden eller en science-fictionfilm!

IMG_8387.jpeg

IMG_8391.jpeg

Senast ändrad:
Gråväder i samma skala som utsikten mot förvaltningsrätten från dagens mötesplats. Man får vara glad i det lilla i att även svagt ljus kan reflekteras lite trevligt i en välgjord tavla. Och att vädret idag skriker pasta med saffransbaserad sås och marulk, sa någon halvdag?

IMG_6312.jpeg

Allt gott 🤝🏻

Tillbaka
Topp