• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 7/3 ”Går all in!!..”

20250307_122101.jpg

Känns som att det var tisdag igår, men ok fredag funkar för mig.
Trevlig helg KS!

Hyrde en elbil för ngn helg sedan då min var på verkstad och väntade på lite nya delar. Jag körde gbg-lund-falsterbo och sedan samma destinationer hem. Hemresan tog nära 6 timmar… Aldrig aldrig aldrig mer elbil här iaf🤮 Lika hemsk upplevelse som att kolla på GAIS.
Mkt dyrare också då elkostnaden var ca 18kr/mil mot min 7-serie som hade kostat max 12kr/mil. Tydligen ska man köra i max 80-90km/h med en elbil😂
Hoppas att du blir nöjdare med din elbil @RicVin 😊

TGIF och god helg alla!

IMG_1217.jpeg

IMG_4509.jpeg

Guten tag Herr @RicVin . Es ist nach 15:00 Uhr och inte tyska bubblor i glaset. Prost, ha´re bäst å trevlig helg// 🧐
Prost mein freund!! Här är det inte ens kaffe i koppen…
IMG_4664.jpeg

Har några timmar att t igen då förmiddagen gick åt till att återlämna den gamla firmabilen. Man kanske skulle städat den oftare för denna låg i dörrfickan…🤣
IMG_4663.jpeg

Hen var ganska färsk så jag vill tror att den följt med sommardäcken in i bilen. Hämtade dem från förvaringen förra veckan. Men lite överraskande var det allt.

Tillbaka
Topp