• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 7/6 ”Hur e man funtad?...”

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fredag igen? Härligt! Även tacksam att man lyckades knipa en portabel AC förra våren, vilken räddare för sömnen!
IMG_20190607_083924.jpg

Hur känns den på armen? Varit 2ggr i butik för att köpa radarn men backat för varit orolig över känslan en heldag.
I övrigt väldigt fint ur!
Min Nightlum sitter perfekt på armen. Radarn ser ju lite annorlunda ut och kanske upplevs på ett annat sätt?
Caset är dock lika och har du inte 13 cm omkrets så kommer det funka!

Fredag igen? Härligt! Även tacksam att man lyckades knipa en portabel AC förra våren, vilken räddare för sömnen!
IMG_20190607_083924.jpg
Det ska du vara tacksam för :D Själv låg man och kollade prisjakt i värmen inatt, i jakt på en portabel AC som verkar vara slutsålt precis överallt.

Det ska du vara tacksam för :D Själv låg man och kollade prisjakt i värmen inatt, i jakt på en portabel AC som verkar vara slutsålt precis överallt.
Haha ja att ha ca 19 grader är oslagbart, även fast jag var tvungen att köpa en dyrare variant då man var sent ute förra året! Men den har räddat många nätter!
Det är alltså lika stor brist i år?! Aj aj, hoppas du hittar en:rolleyes:

Liten Oris-dykare verkar funka i värmen, iaf med utjusterad länk. Lite mindre varm i liten storlek (39,5mm) än den stora 43:an jag hade förut, tycker jag. :) Får se om det blir gummiband när semestern börjar. Nästa gång jag köper nåt lutar det åt 36mm, fast inte pga värmen. Men det kanske kan ha den goda sidoeffekten. God långhelg, gott folk.
99418352-E5CB-4E47-803A-6C9CA9D258DF.jpeg

:oris:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp