Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min Nightlum sitter perfekt på armen. Radarn ser ju lite annorlunda ut och kanske upplevs på ett annat sätt?Hur känns den på armen? Varit 2ggr i butik för att köpa radarn men backat för varit orolig över känslan en heldag.
I övrigt väldigt fint ur!
Det ska du vara tacksam förFredag igen? Härligt! Även tacksam att man lyckades knipa en portabel AC förra våren, vilken räddare för sömnen!
![]()
Haha ja att ha ca 19 grader är oslagbart, även fast jag var tvungen att köpa en dyrare variant då man var sent ute förra året! Men den har räddat många nätter!Det ska du vara tacksam förSjälv låg man och kollade prisjakt i värmen inatt, i jakt på en portabel AC som verkar vara slutsålt precis överallt.
Fyfan...VDn på jobbet hade kallat alla chefer till ett obligatoriskt möte idag kl 07:00 inkl Stockholmskontorets chefer (mötet är i GBG)... Jag är glad att jag inte är chef!![]()
Det var inte superglada miner på de som fick åka från Stockholm igår för att vara här innan kl 7....
Visst? Ja, det är automatenKul med lite Lange i flödet, bra val lite svårt att se på bilden....men är detta Automataren?
Tackar! Det stämmer bra.Snygg! Är det 76200?
Matchar vi idag alltså!Glad fredag och trevlig helg!
![]()
Fin modell, de säljer visst sådana nya i asien och några kommer även hit. Har tittat lite på dem.Tackar! Det stämmer bra.
Lågflygning på marken?Trevlig helg klockkamrater!
![]()
![]()
Kallar jag Skärpa!