Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smurf-hejdi-hejdi-hejdaaa.....När det är klämdag hinner man gå igenom lådor på vinden som ingen har rört på en evighet. Hittade en påse med gamla kamraterTrevlig fredag KS!
![]()
Blir lättare med nästa... den här, hon ville inte ha någon klocka. Jag frågadeVad får hon för klocka i studentpresent av dig? Får hon ta över Hulken eller blir det något från JLC ??
Hmm, så var det ja, sörjer med digBlir lättare med nästa... den här, hon ville inte ha någon klocka. Jag frågade
Den är riktigt vassVisst? Ja, det är automaten
![]()
Kanske lite otymplig med en matchvikt på runt 6 tonTack vännen!!
Du är en riktigt kompis, tack. Men tyvärr för dig så hyrde jag ett as på Cramo med lite kompispris blev det riktigt bra faktiskt. Inatt ska jag fan ha 16 grader i sovrummet
Haha, nej det var lite så jag tänkte... vem snille orka släpa upp dem i sovrummet... hahaKanske lite otymplig med en matchvikt på runt 6 tondet var så lite, tror att jag ska införskaffa mig en sån också, finns ju inget värre än att försöka sova när det är för varmt i sovrummet
![]()
Bra försökTrevlig helg ks
![]()
Trolololol
Flera som gått på det ändå verkar detBra försök![]()
Tar en nyAjaj, tog du bort din fina bild...![]()
Du är portad från dagens tråd!! Som ALLA vet så har man på sig till 08:27 att starta tråden. Så ge er till tåls!!!Trevlig helg ks
![]()
Trolololol