• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 8/11 ”Idag är det ingen vanlig dag!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nope! Ingen vanlig fredag heller! Idag är det frugans födelsedag!!
Det är första gången på alla år tillsammans som jag inte hade ett paket laddat under sängen…
Känns sådär om jag ska vara ärlig... Men helt enligt planerna faktiskt.!
När hon kommer hem från jobbet blir det till att åka in till storstan för en hel helgs firande. Middag på lokal ikväll, brunch på fotografiska imorrn samt lite opera på kvällen.
Det får banne mig räcka som present.. Om vi nu inte hittar något i helgen såklart..🤪
Blir Bratte hela helgen.
IMG_3795.jpeg

Känns lite tjatigt då jag hade denna förra fredagen också. Men jag lovar den har fått vila lite i veckan. Man ska ju inte nöta ut de små liven..
Nåja, dags för lite mer kaffe innan teamsbonanzan drar igång. Idag har mina kära kollegor överträffat sig själva. Från 11-14 är det back to back möten.. Kommer laga lunch under det ena. Skitsamma det är mest lyssna in möten idag.
Men 14:00 slår jag igen PC locket! Inte en sekund senare!
Då är det dags att bege sig mot hotellet..🥳🥂🥳

Ha en härlig helg mina vänner! Det ska vi ha!!

TGIF!

Jaha…man brukar ju vara glad när det blir fredag!

Men idag känns det tyngre faktiskt. Blåste satan här förra söndagen, så plåten till vindskivorna flög ner. Och då visade det sig att minst en av vindskivorna är tvärrutten och måste bytas ut. Så…det blir helgens jobb att få det fixat. Vill ju inte att det ska hända något värre under vintern.

IMG_2716.jpeg

Har hyrt en skylift över helgen så vi kan byta ut vindskivorna och få tillbaka plåten på plats.

Så det var den lediga helgen det, pust och stånk!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_2703.jpeg

TGIF!

Jaha…man brukar ju vara glad när det blir fredag!

Men idag känns det tyngre faktiskt. Blåste satan här förra söndagen, så plåten till vindskivorna flög ner. Och då visade det sig att minst en av vindskivorna är tvärrutten och måste bytas ut. Så…det blir helgens jobb att få det fixat. Vill ju inte att det ska hända något värre under vintern.

IMG_2716.jpeg

Har hyrt en skylift över helgen så vi kan byta ut vindskivorna och få tillbaka plåten på plats.

Så det var den lediga helgen det, pust och stånk!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_2703.jpeg
Bra halloween känsla med masken i fönstret!

Tillbaka
Topp