• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 8/12 ”Nämen hörrni!!…”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ta mig tusan är det inte FREDAG igen!! Såå jäkla skönt!!
Lite mer behaglig temperatur är det också. I alla fall här.. Tidigare i veckan var det -17 när jag kröp ner i bingen. När vi vaknade var det fan minusgrader inne också.
En av huvudsäkringarna gav upp under natten vilket gjorde att cirkulationen i elementen stannade. Troligen så dog den när bilen började ladda. Både panna och spabad stod väl och puttrade för fullt redan… Tur man kan elda också :) Blev morgonkaffe framför braskaminen!!
Men nu är det varmt å gott!! Kanske blir en liten glögg senare för att avrunda dagen..
IMG_9909.jpeg

Kör lite fredagsgüld på visare och index i alla fall.
Hoppas ni får en toppenhelg mina vänner!!

Ha koll på ljusen!

TGIF!

Fakk... Julbordet jag var på för 2 veckor sedan blev som sagt kostsamt! Drog som sagt på mig något skit när jag var där, skulle såklart ha varit hemma redan förra veckan, men det gick ju tyvärr inte. Så nu har man varit hemma denna veckan istället! Är inte bara jag som varit sjuk, flera på företaget som var på Julbordet har varit hemma av samma anledning, så bevisligen har någon jävel smittat ner oss andra med något SCHEISSE!

Jaja...fördelen med att vara sjuk är att man får ligga kvar i sängen hur länge man vill, idag ska jag nog dra mig lite extra tror jag, då det har snöat under natten och jag orkar inte gå ut och skotta bort det vita HELVETET!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

img_1082-jpeg.2432842

Senast ändrad:
Obehaglig upplevelse @RicVin!
Här har det snöat en decimeter igen och så här mycket snö brukar vi normalt ha i slutet av mars kanske….var ska man lägga lappmöglet när man skottat, vi har snart slut på uppläggningsplatser!? 🤷🏼‍♂️

Vi har dock bara -4 ute och + 21 inomhus, än så länge! 🤣

Tur det är FunkyWatchFriday! 🤙🏻

IMG_4182.jpeg
IMG_4186.jpeg

Tillbaka
Topp