• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 8/2 ”A night at the opera..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Rubriken får en ju att tänka på ett album av Queen... Men ikväll är det dags för riktig opera... La Bohème..
Tror det är Puccini som skrivit den och även om den tydligen utspelar sig i Paris. I alla fall originalet, så får ju detta en osökt att tänka på Italien, Verona, Florence mm. Så självklart blir det Panerai ikväll!!
Kanske till och med lite Panerairaj...
E6EE4F13-C94E-48D7-A412-B6BC93F8C368.jpeg

Även om jag finner opera klart njutbart då och då.... Så hade det varit än mer njutbart att avnjuta lite Queen...
Ha en skön helg mina vänner!!

Oj!! Höll på att glömma.. Det blir gvs bubbel innan,under och efter föreställningen...;-)
 
Senast ändrad:

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Trevlig helg @RicVin , vänner, troll och sökmotorer! Idag är jag trött, kommer jag i säng innan 22:00 så vore det nog bra, men jag vet att det inte kommer ske. Har ett sista besök hos kiropraktorn och en nya rapport att skriva så det blir nog en sen fredag!
EDDEDBB9-7168-4898-9F72-D19262B579ED.jpeg


Har för övrigt likadana manschettknappar som du idag, men röda och i guld, men motivet och tillverkaren är samma! Allt gött, hoppas på 7 rätt på lördag också, så det kan bli en ny klocka igen.
 
Senast ändrad:
Topp