Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut skoj!Bra jobbat!
Länge sedan sist.
Ja, nu gräver vi, nu mot sidan 11, lite tungt men kämpa alla! Snabbt klockbyte här ...hann inte justera datum dock.Gräver djupt i glömtjagköptlådan mot sidan tio.
![]()
Grattis! Ett mycket bra valNy för dagen! 16570 från 2009
![]()
Men passa dig! Inte långt från att skicka ett bud om att köpa tillbaks den!För att komma in på dagens tema så kommer här en bild på ett damur.
Tog med en herrklocka också för att balansera upp lite...
Trevlig fredag!
![]()
Haha! Jag lovar att höra av mig till dig först om jag skulle komma på några tankar om att byta ut denMen passa dig! Inte långt från att skicka ett bud om att köpa tillbaks den!haha sjuka vi är på detta forumet!
Tjusig! Lite rolig ironi är att jag egentligen var ute efter en dressare med månfas när jag hittade din Big pilotKlockbyte igen....tillbaks till ursprungsklockan när det är kväll! Mot 10 sidor!
![]()
Va bra!!Haha! Jag lovar att höra av mig till dig först om jag skulle komma på några tankar om att byta ut den![]()
VälkommenTrevlig fredag på er! Ny i klocksnack med min nya Rolex OP![]()