• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 8/4 “Grönt är skönt!..”

Trevlig gröninspirerad helg klocksnackers

DSC_1665.JPG

IMG_7875.jpeg

Bäste Herr @RicVin . Klockan är ju mer än 15:00 så varför inte smaka lite bubbel och Toast skagen så här på fredagseftermiddagen. Det har ju hänt förr! Ha´re // :pompus:
Ps: Robin Hood är ju klädd i grönt !

Vafan?!! Är det samma bild du lägger upp varje fredagseftermiddag??? Möjligtvis photoshopad med en ny klocka?
Här är tyvärr glaset vare sig halvfullt eller halvtomt. Det är helt jäkla tomt!!!
F0CC08AD-547F-4336-B672-B3C66947C53F.jpeg

Ingen ljusning i sikte heller… Blir lite träning efter jobb. Får vänta ett tag innan jag korkar upp helt enkelt.

Vafan?!! Är det samma bild du lägger upp varje fredagseftermiddag??? Möjligtvis photoshopad med en ny klocka?
Här är tyvärr glaset vare sig halvfullt eller halvtomt. Det är helt jäkla tomt!!!

Ingen ljusning i sikte heller… Blir lite träning efter jobb. Får vänta ett tag innan jag korkar upp helt enkelt.
Det är så synd om dig... ;) ;) ;) .// :pompus:

Man måste ligga i om man ska vara mat och dryckes-influencer.

Tillbaka
Topp