Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Bäste Herr @RicVin . Klockan är ju mer än 15:00 så varför inte smaka lite bubbel och Toast skagen så här på fredagseftermiddagen. Det har ju hänt förr! Ha´re //![]()
Ps: Robin Hood är ju klädd i grönt !
Det är så synd om dig...Vafan?!! Är det samma bild du lägger upp varje fredagseftermiddag??? Möjligtvis photoshopad med en ny klocka?
Här är tyvärr glaset vare sig halvfullt eller halvtomt. Det är helt jäkla tomt!!!
![]()
Ingen ljusning i sikte heller… Blir lite träning efter jobb. Får vänta ett tag innan jag korkar upp helt enkelt.
Man måste ligga i om man ska vara mat och dryckes-influencer.Vafan?!! Är det samma bild du lägger upp varje fredagseftermiddag??? Möjligtvis photoshopad med en ny klocka?
Här är tyvärr glaset vare sig halvfullt eller halvtomt. Det är helt jäkla tomt!!!
![]()
Ingen ljusning i sikte heller… Blir lite träning efter jobb. Får vänta ett tag innan jag korkar upp helt enkelt.
Kan bli en raritet vem behöver en MoonSwatch?Forumets första?![]()
Grattis, ha en riktigt bra dag ! Jag kör söndagFredag och födelsedag. Kommer firas med en draja eller en GT ikväll. Kanske bådadera. Trevlig fredag alla!![]()
Tack och Grattis i förskott! Nu är det Gin o'clockGrattis, ha en riktigt bra dag ! Jag kör söndag![]()
Nu jäk... så gottas det! Självklart "det saa vara gött åhh leevvaa" //Inte nu längre!!!
![]()