God Fredag på er!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Själv så letar jag efter semesterkänslan, börjar komma nu. Snart iväg till nästa ö.Jag vet i alla fall att det är skönt att vara tillbaka! Alltså här i tråden. Att också vara tillbaka på jobbet?.. Det är en annan femma…
Men det är just det som är lite rörigt… Gick ju på semester mitt i veckan vilket också ledde till att jag började jobba igår.
Så i min kropp och hjärna är det ju fakking tisdag idag!!??
Samtidig som jag tycker det är makalöst trevligt med fredag så är jag sur för att jag tror det är tisdag… Kommer bli en lång dag..
Hoppas ni haft en skön sommar? Vet ju att mina vikarier skött sig med den äran! Stort tack för det än en gång mina vänner
För egen del har veckorna av ledighet gått i överljudsfart… Semestervirre… Swooosh!! Slutt!!!
Vad fan var det som hände??
Nåja! Tar ngt rejält på armen idag! Det behöver jag för både kropp och själ…
![]()
Det är inte utan att man längtar tillbaka till Kullaberg och Mölle mosse som frugan håller på att föreviga…
Om jag orkar så ska jag skriva en tråd om vår första långresa med elbilen nästa vecka. Inte heeelt för jävligt men ett par gånger var det nära skilsmässa både gällande äktenskap och bilägande. Skrek högt vid ett tillfälle..”Nästa bil blir en fet diesel”!!!
Men det kanske vi tar nästa vecka…
Ha en ofantligt härlig helg hörrni!!
Ta hand om varandra!!