• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 8/9 ”När som sädesfälten böja sig för vinden…!!!”

Trevlig helg!

PXL_20230908_062139119.jpg

Verkligheten är alltid mer komplicerad och behöver ses med flera kritiska perspektiv innan man begriper någorlunda. Glöm inte att lyssna till de som tvivlar och slå dövörat till inför de tvärsäkra.

I morgon lördag startar försäljningen av samarbetet mellan Blancpain och Swatch. Det blir kul!

Har du tid över rekommenderar jag den här podden, om de stora livsfrågorna intresserar.

IMG_9817.JPG

Trevlig fredag!

Senast ändrad:
IMG_0861.jpeg

Ja herr @RicVin .Tiden sprang förbi 15:00 även denna Fredag, så lite bubbel får allt Frun å jag sippa på. Hoppas att du hunnit sjunga upp dig inför kvällens "slörpande" Har även en fråga också med tanke på trådens rubrik. Är det du som böjer sädesfälten tillbaks ? Ha´re så bra och en riktigt trevlig helg// 🧐

IMG_0861.jpeg

Ja herr @RicVin .Tiden sprang förbi 15:00 även denna Fredag, så lite bubbel får allt Frun å jag sippa på. Hoppas att du hunnit sjunga upp dig inför kvällens "slörpande" Har även en fråga också med tanke på trådens rubrik. Är det du som böjer sädesfälten tillbaks ? Ha´re så bra och en riktigt trevlig helg// 🧐
Ser bra ut!!! Här är den enda glädjen en tom kaffekopp…
IMG_9118.jpeg

Ibland är jag nog den som böjer sädesfälten tillbaka… Men bara ibland…
Ha det så gott!!

TGIF!! Äntligen!
Lång och fullmatad arbetsvecka klar. Säkert varit minst 35-timmar möten och mellan dem har det gjorts minst 100 sidor PowerPoint. Livet på en pinne!
Nu är det iaf gin o'clock med en Negroni. Nice!
Önskar er alla en fortsatt fantastisk fredag och underbar helg!
20230908_193456.jpg

Tillbaka
Topp