Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då undrar man ju osökt vad som skall drickas till?Fredagsmys!![]()
![]()
![]()
Sockerdricka!!Då undrar man ju osökt vad som skall drickas till?
Tack @jabla. Det har varit två tuffa veckor.Skönt med självinsikt, välkommen tillbaka.![]()
Skönt att se att du verkar må gott efter din förra fredagstråd. Fortsätt kämpa på mot 10 sidorFredagsmys!![]()
![]()
![]()
Klockan som ledde mig in i detta fantastiska träsk...Just nu känns tio+ sidor så 2017.
![]()
Illustrerad med en bild jag postade för exakt ett år sedan.
Den snyggaste speedy-kombon jag sätt. Bravo! Btw, vart sitter du?Ha en underbar fredag och helg, alla sköna KS’are!
![]()
Om inte om fanns!Då undrar man ju osökt vad som skall drickas till?
Inte ens det!Sockerdricka!!![]()
Ha ha!Just nu känns tio+ sidor så 2017.
![]()
Tack för den härliga komplimangen! Jag kör pendelfärja.Den snyggaste speedy-kombon jag sätt. Bravo! Btw, vart sitter du?
Just nu känns tio+ sidor så 2017.
![]()
En s k vuxenbild. Kan understundom även betraktas som konstJust nu känns tio+ sidor så 2017.
![]()
Jo, nog är det bättre allt!Skönt att se att du verkar må gott efter din förra fredagstråd. Fortsätt kämpa på mot 10 sidoren annan kastar in handduken då dottern bara verkar vakna tidigare för varje dag som går nu.
Som jag har sagt, han är galen, fast på ett bra sätt!Ha ha!Din stolle!
![]()
En kompis kör linfärja på Storsjön. När han körde upp, i maj 2014, kom det som var kvar av isvägen och och knuffade iväg honom och färjan!Tack för den härliga komplimangen! Jag kör pendelfärja.![]()
Den låter jobbig! Men så är det. Oavsett vilket farvatten man seglar på så är naturen större än oss.En kompis kör linfärja på Storsjön. När han körde upp, i maj 2014, kom det som var kvar av isvägen och och knuffade iväg honom och färjan!
I stället för en restid på några minuter tog det över en timma att komma rätt!
Ja, jag är beredd att hålla medSnyggt med jubilee