• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 9/2 ”Nää hörrni..Nu kan det väl räcka?!?...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Lugn å fin! Jag klagar inte på att det är fredag. Inte då!! Bästa dagen på hela veckan!!
Nej fan, det är vintern jag tänker på… På…Av…På…Av…På… Tröstlöst!! BESTÄM DIG NÅN GÅNG!!! Antingen så ÄR det vinter med snö och lite lagom kallt. Eller så kan vi ställa in skiten!!
Låt vintern hålla sig i fjällvärlden eller där det finns skoteråkare!!
Denna ”säsong” tar nog banne mig priset i velighet. Denna vecka har vintern inte ens lyckats med att hålla sig homogen inom kommunen…
Häromdagen vaknade herrn upp till 12-15cm nysnö. Lätt och fin. Till fjälls hade man varit rätt nöjd. Numera betyder det att man har tre fakking uppfarter att skotta. Dels den egna, sen är det ett par grannar som behöver hjälp av olika anledningar… Nåja, tur det inte var blötsnö!!
Men i går eftermiddag så åkte jag för att hämta äldsta barnbarnet på dagis.. Förlåt… Föööörskola heter det nuförtiden säger min fru. Å hon har alltid rätt!
De bor 25 min bort. Inte en jävla snögnutta?! Hur är det möjligt? Parkerade det där jävla molnet just här över och dumpade rubbet???
Å TAMEJFAAN så kom det mer i natt!! Bilaket var soprent igår..
IMG_0504.jpeg

Nåväl!!! If you can’t beat them join them!! Ställde fram Snowracern inför helgen!! Nu ska det ÅKAS!!!
IMG_0506.jpeg

Passar bra med en chronograf så man kan tajma åken!


Ha en härlig helg mina vänner! Oavsett snödjup…🤪

Ta hand om er!!
 
TGIF!

Fy Fan! Nu har vi fått sådär kallt igen så man knappt vill vara ute, termometern står på -26. Tur att det inte har snöat också, för nu slipper man vara ute och jobba med att skotta bort det här vita HELVETET som ligger på backen...


" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "


img_2635-jpeg.2466544
 
Senast ändrad:
IMG_7296.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. 9 feb 1974 vann ABBA slagerfestivalen här hemma och senare vinst även i Eurovision Song Contest /Brighton med låten Waterloo 6 april samma år. Trevlig helg allihopa å ha`re bra och glöm inte att lyssna på ABBA tillsammans med nära å kära//🧐
 
Tillbaka
Topp