• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 9/2 ”Nää hörrni..Nu kan det väl räcka?!?...”

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Ha en bra helg alla, och låt oss slippa mer snöskottning.
936B273E-E392-419B-A56F-718D817DB8B5.jpeg
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Ser att fler inte har den 9:e i datumfönstret så då vågar jag lägga in en gårdagsbild med härochnu-känsla. Vintern biter sig fast och jag gillar snö sedan barnsben. Samtidigt har jag aldrig längtat så till våren som i år. Snart svettas vi och säger -Åh så varmt det är. Man kan knappt andas. Till alla klocksnackare vill jag önska en riktigt bra fredag!

IMG_1260.jpeg
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_7356.jpeg

Ja du herr @RicVin .Snö vare det här å skottat likaså och uppvuxen i villaområde som jag, ingick det självklart att skotta snö för att bättra på sin veckopeng. Oavsett om det är snö eller inte har ju klockan passerat 15:00 även denna Fredag. Ha ´re nu en riktigt trevlig helg å passa på att slå alla rekordet i backen med snowracern . //🧐
 
Senast ändrad:

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_7356.jpeg

Ja du herr @RicVin .Snö vare det här å skottat likaså och uppvuxen i villaområde som jag, ingick det självklart att skotta snö för att bättra på sin veckopeng. Oavsett om det är snö eller inte har ju klockan passerat 15:00 även denna Fredag. Ha ´re nu en riktigt trevlig helg å passa på att slå alla rekordet i backen med snowracern . //🧐
Varken bubbel eller klocka här. Klockan åkte av innan lunchskottningen. Däremot en tallrik keso och kvarg för att överleva till middag. Snart slutjobbat sen gym å sen vinar vi!!! 🍷
IMG_0510.jpeg
 
Topp