• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 9/8 ”5 veckor går jävligt fort...”

Trevlig helg alla KS! Och välkommen tillbaka @RicVin !
image.jpg

Sitter på Bondegatan i Hufvudstaden och väntar på barberaren... tiden går som sagt fort. Hade 4,5 vecka vilket i sig var lagom. Men nu hade jag gärna haft några dagar till. I morse gick jag upp 06:30:00 för att gratta lillan som fyller 14 år.

Kan även meddela att jag gick ner -3kg på semestern.

Känner mig toppen om en lite trött. Lite är nog bra underdrift.
84FAACA5-D194-4708-8D26-1610813850D3.jpeg

Trevlig helg @RicVin troll, sökmotorer och vänner!

Vår egen Mr Fredag tillbaka bakom spakarna! Trådarna brukar bli aningen tunna på sidor mitt i semestern men vi får se hur lång tid de tar innan vi träffar tian igen :)

Här avslutas semestern men en kanonpresent till dottern. @jabla bytte batteri och trycktestad denna Flik Flak innan han skickade den till mig mot att jag satte in en summa till BCF. Vilken klippa!

Ha en kanonfredag nu allesammans, Det ska vi ha :)
IMG_20190809_090233-01.jpeg

Är så galet glad idag!
Jagade rätt på korrekt länk och en NOS bezel till min 145.022 -69, postnord i sin tur slarvar bort paketet och vi får göra en reklamation.
Dessa saker går inte att ersätta på samma vis och en NOS bezel till denna är inte lätt att hitta.
Av någon magisk anledning när jag kollar lådan imorse så ligger där en avi! Slänger mig in i bilen och hämtar ut, denna fredag kunde inte startat bättre!!
Trevlig helg på er!
20190809_091711.jpg

Det är bara att bita ihop, men det är inte lätt att komma igång igen. Jag har nog feber, alldeles röd i ansiktet, jag köper grejer att ha i jobbet men ritar bara istället för att jobba, istället för att köpa ny jobbklocka blir det den vilda semesterstilen på straps som passar så bra på sommaren men på hösten knappt passar i terrarieklubben. Det är bara att bita ihop. Kom igen nu mannen! Du måste smälta in nu. Inga såna där straps nu. Vilden måste visa att han är vanlig, på ytan i alla fall. Trevlig helg alla.

Har jag feber? Borde jag sjukskriva mig?
9378A0DC-1E19-479D-8A8D-9FBC4DAE8349.jpeg

Du jobbar ju inte. Du ritar bara. Oj!
C117FE22-752D-4828-B653-5DC27C43E302.jpeg

Nej, inga fler bilder från landet nu. Det är ingen orm där. Det är ditt strap som ska bytas bara.
34BF44A9-93CA-443E-B4DC-2A8D9615CCAA.jpeg

Nu rycker vi upp oss! Byt straps och gå och jobba!
CB31FB8D-80FA-45A8-B3FD-4894839D10A9.jpeg

Är så galet glad idag!
Jagade rätt på korrekt länk och en NOS bezel till min 145.022 -69, postnord i sin tur slarvar bort paketet och vi får göra en reklamation.
Dessa saker går inte att ersätta på samma vis och en NOS bezel till denna är inte lätt att hitta.
Av någon magisk anledning när jag kollar lådan imorse så ligger där en avi! Slänger mig in i bilen och hämtar ut, denna fredag kunde inte startat bättre!!
Trevlig helg på er!
20190809_091711.jpg
Vad skönt att det kom tillrätta :)

Tillbaka
Topp