• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️14/10 ”Många sängar blir det..!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
En jobbig vecka för en gammal farbror som jag… Idag vaknade jag upp hemma i min egen säng för första gången sen i måndags.. Hotell i Sthlm, Vejle och Oslo har avverkats. Nästa gång jag vaknar upp i min egen säng är på måndag.. 🫣
Det ska åkas på spa i helgen med lilla hjärtat. Hade givit en halv arm för att få stanna hemma men då hade det säkert blivit skilsmässa… Det har jag vare sig lust eller råd med..:)
Hoppas jag får sova ordentligt i alla fall. På gamla dar får jag fan ingen riktig sömn på jobbresor. Spelar ingen roll hur tyst det är eller hur skön sängen är. Vaknar tidigt som tusan och vrider och vänder på mig till klockan ringer. På andra resor är det inga problem. Enbart jobbresor…
Nåja, än så länge sover jag i alla fall bra på flygen. Hinner knappt sätta mig förrän jag sover som en stock. Troligen världens tråkigaste flygsällskap :)
Apropå flyg.. Det blir något svart,stadigt med vingar på armen i helgen.
6FB85C60-57B6-4F16-AA9A-AA926651EA1C.jpeg

Blir nog strapbyte innan vi åker.. Nog för att gummit passar i en spapool men det känns lite för somrigt med gummi. Å med tanke på att jag är ökänd för att inte bada med mina klockor så kan jag ju lika gärna ta er crocoband :)

Ta hand om er mina vänner och ta även hand om era nära och kära!!

Trevlig helg!!

Jösses vad veckorna går fort, i den här takten så har vi snart sommar igen, eller nä, det är typ 9 månader dit tyvärr! Är redan trött på hösten, vintern ska vi inte prata om, den tröttnade jag på för 40 år sedan Ca.

Jaja...finns dom som har det värre! Hösten är ju här som sagt, och det betyder massor av arbete för den som orkar, plockade upp alla äpplena, som jag tänkte utfodra våra vänner som kommer på besök under vintrarna, är uppe i 10 fulla Bananlådor. Om jag orkar och lusten faller på, så blir det att börja kratta bort en jädrans massa löv, vi får se hur det blir, alla löven har trots allt inte lossnat från träden...

" Ha en skön FREDAG och en jätte Trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

1665727712296.png

C80B7AF3-6DCB-455F-8EA0-F19B64DEE248.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Minsann nu är det fredag igen. Men inte vilken fredag som helst. Det är nämligen räkmackans dag. 2009 bestämde man det och sedan dess varje år 14 oktober firar man räkmackan med start 2010. Ha ’ re bra allihopa. Ta helg och glöm inte bort nära och kära. //🧐

Detta blir en fixarhelg. Vi (läs min fru) bestämde att vi (läs jag) skulle göra om lite hemma. Ut med det gamla och in med det nya. Lyckligtvis fick jag stanna i alla fall😊

Ikeamöblerna ska modifieras lite i helgen och en ny TV ska spikas upp på väggen. Kommer bli riktigt bra när det väl är klart🙂

Ha en riktigt go helg alla!!

20221014_071112.jpg

Känner igen mej i det du är inne på @RicVin :D ..har inte haft någon direkt stimmig vecka mer än gammal vanlig stress, men inte på resande fot.
Där emot va förra helgen mycket intensiv, så denna helg har vi Inget bokat.. aahh rensa förrådet iof, men de ska vi nog muntra upp med en flaska bubbel till den aktiviteten. Förstår dej om du helst skulle få ta en helg i hemmets lugna vrå/säng denna helg hahaha :)

Ha en fin helg alla!

11111.jpg

Tillbaka
Topp