• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️15/3 ” Whoa, you're half way there..Whoa oh, livin' on a prayer…”

Trevlig fredag och helg allihop!
Blir en dubbelpost från OWG-tråden med Pluto på originalband för första gången under mars.
Någon får gärna påminna mig nästa år att välja en ”lättare” klocka. Min stora dag får ju lika mycket stöd oavsett svårighetsgrad 😂
IMG_3318.jpeg

image.jpg

amatörmässigt. jag har haft denna på armen i stort sett oavbrutet sen 8/5 förra våren. fortfarande tillfreds med att vara owg, nästan en lättnad efter decennier av flippande. try it, I dare you ;)
Menar du mig eller de som låtsas vara OWG i en månad?

IMG_9329.jpeg

Bäste herr @RicVin .Klockan passerat Tnr: 151502. Raffle 3 snurra på för fullt å jag och frun kommer självklart att smaka Fredagsbubblor nu tillsammans med Nicolet Watch Monza. Ha´re bra å trevlig helg// 🧐

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp