Ha en fin helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt 43mm?![]()
Ha en fin helg!
JagExakt!! 60års kalas är en helt godtagbar anledning till att få köpa en ny klocka
Finns det någon på forumet som fyller 23år i September tro och vill fira med mig...?
Jagkan fylla det om du vill
![]()
Fredag. GS. Nachos. IPA.
![]()
![]()
Grattis @RicVin och klart det ska firas!
23? Vi kan fira det dubbla om du vill
Firar in helgen med lite hemma äventyr
![]()
Blir inte mycket mer fredag än så va?..Grill, heuer och öl
![]()
Japp, suttit som gjuten på handleden i en vecka nu.120?Härligt, jag är på!
Är det ett nyköp vi ser på armen? Riktigt fin!!
Tar en pre dinner virre!!![]()
Självklart blev det lite mat även denna fredagskväll. Grekisinspirerad fiskrätt med lax med diverse tillbehör. Ett bra vitt vin därtill såklart glaset. Ha ´re bra //![]()
Är det verkligen meningen att hela klockan ska åk med?? Det skulle mig också behövt efter en förlylningsvecka med hostande och snorande….Blev lite inspirerad av @RicVin och valde orange idag. Upptäckte nu på kvällskvisten att den blivit lite skitig efter dagens trädgårdsarbete och mc-mekande.
Så det är dags för fredagskvällsbadet @martaSM30
![]()
Vi kör den korta treminuterskuren...
![]()
Kämpa!
![]()
Och där är pinan snart över
![]()
Blev ju riktigt grann efter badet och går som en klocka.
Kanske lite orättvist att det var jag som fick belöningen efteråt?!
TackarGrattis på födelsedagen @RicVin!