Diskofredag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt fin klocka!Trevlig helg alla på KS!
I veckan ramlade min 60-års present in, ett år försent
39mm varianten har varit omöjlig att få tag i sedan några YT kanaler började hissa modellen och företaget bakom.
Kan bara säga att allt de sa är sant. Hanhart tillverkar tydligen lika många klockor per år som en limited edition från Seiko.
Gillar också att de fortfarande är ett familjeföretag.
![]()
![]()
![]()
Väldigt nöjd att jag valde 39mm.Otroligt fin klocka!
Såg Victoria Townsends (Victoria in Paris) artikel på Instagram om tillverkaren och den klockan. Blev riktigt sugen på en jag också!![]()
Bra där!! Nu är vi också på gång. Inget bubbel nu heller.. Fan! Måste medge att det är bättre klass på ert pimplande…![]()
Skepp å hoj herr @RicVin. Precis som rubriken i artikeln säger. AI på gott och ont kan jag hålla med om. Nu har klockan passerat 15:00 och då är det allt dax att smaka lite gott å goda bubblor. Det är ju Fredag. Ha ´re bra å njut av helgen //![]()
Det ska va' gött å' leva... //Bra där!! Nu är vi också på gång. Inget bubbel nu heller.. Fan! Måste medge att det är bättre klass på ert pimplande…
Skål ändå!!
![]()
![]()
Skepp å hoj herr @RicVin. Precis som rubriken i artikeln säger. AI på gott och ont kan jag hålla med om. Nu har klockan passerat 15:00 och då är det allt dax att smaka lite gott å goda bubblor. Det är ju Fredag. Ha ´re bra å njut av helgen //![]()