Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig helg och trevlig dinka, min från gårdagen hälsar tillsammans med dagen dunderklumpNy vecka nya resmål.. Fick känna på hur våra kära EU parlamentariker har det. Jomenvisst, det blev en trip till Bryssel. För inte fan kan man få vara hemma och ta det lugnt inte…
Man har faktiskt blivit lite hemmakär pga pandemin och all reserestriktioner. Eller jag har det i alla fall.
Men det var en angenäm resa faktiskt. Nu var jag ju inte ute och flög så mycket tidigare i år när det var totalkaos. Men att flyga från Bromma denna vecka var ju helt makalöst. Kan inte tagit mer än 10 minuter från parkering till att sitta i loungen. Världsklass!! Tiden i alla fall. Loungen var inte så mycket att hurra för annat än att det var lugnt,skönt och gratis…
Därav rubriken… Är det inte dags att lägga ner Arlanda och satsa på Bromma istället?!? Riv lite villor och skit så det får plats fler banor och flyg. Eller? Är jag fel ute?
Jag menar snart är ju elflygen här så då måste det ju vara kalas med en flygplats nästan mitt i stan? Man kan parkera sin Tesla 200m från incheckningen för en spottstyver istället för att bli ruinerad på parkeringen vid Arlanda.. Nåja, så billigt var det kanske inte… Hade kollat på fel skylt märkte jag när jag skulle köra ut…
Kanske inte heeelt realistiska tankar men som sagt. Smidigt var det ;-)
Nåja nu vankas det helg och på armen blir det
![]()
Den talar ju faktiskt om att det är fredag!!
Fick även med mig lite godsaker till frugan hem från Belgien. Brukar vara poppis…;-)
Ta hand om er där ute och ha en förträfflig helg!!
Det gäller bara att flyga från rätt terminal. Från T2 tar det 5min mellan security och loungenNy vecka nya resmål.. Fick känna på hur våra kära EU parlamentariker har det. Jomenvisst, det blev en trip till Bryssel. För inte fan kan man få vara hemma och ta det lugnt inte…
Man har faktiskt blivit lite hemmakär pga pandemin och all reserestriktioner. Eller jag har det i alla fall.
Men det var en angenäm resa faktiskt. Nu var jag ju inte ute och flög så mycket tidigare i år när det var totalkaos. Men att flyga från Bromma denna vecka var ju helt makalöst. Kan inte tagit mer än 10 minuter från parkering till att sitta i loungen. Världsklass!! Tiden i alla fall. Loungen var inte så mycket att hurra för annat än att det var lugnt,skönt och gratis…
Därav rubriken… Är det inte dags att lägga ner Arlanda och satsa på Bromma istället?!? Riv lite villor och skit så det får plats fler banor och flyg. Eller? Är jag fel ute?
Jag menar snart är ju elflygen här så då måste det ju vara kalas med en flygplats nästan mitt i stan? Man kan parkera sin Tesla 200m från incheckningen för en spottstyver istället för att bli ruinerad på parkeringen vid Arlanda.. Nåja, så billigt var det kanske inte… Hade kollat på fel skylt märkte jag när jag skulle köra ut…
Kanske inte heeelt realistiska tankar men som sagt. Smidigt var det ;-)
Nåja nu vankas det helg och på armen blir det
![]()
Den talar ju faktiskt om att det är fredag!!
Fick även med mig lite godsaker till frugan hem från Belgien. Brukar vara poppis…;-)
Ta hand om er där ute och ha en förträfflig helg!!
Ser makalöst bra ut!!! Inga bubblor på kylning tyvärr. Blir lite rött med tilltugg efter 17.![]()
Klockan är över 15:00 eller hur herr @RicVin så lite bubblor smakar som vanligt ! Idag är det den tredje fredagen i oktober och Internationella Champagnedagen.Ha ´re gott, trevlig helg och du kanske smakar av lite bubblor i glaset i kväll.//
![]()
Nu så!!!!![]()
Klockan är över 15:00 eller hur herr @RicVin så lite bubblor smakar som vanligt ! Idag är det den tredje fredagen i oktober och Internationella Champagnedagen.Ha ´re gott, trevlig helg och du kanske smakar av lite bubblor i glaset i kväll.//
![]()
Bästa tangentbordet!Ser makalöst bra ut!!! Inga bubblor på kylning tyvärr. Blir lite rött med tilltugg efter 17.
Som vanligt i möte.
![]()