• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️21/3 ”Det är nästan dags va?!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Inte långt bort inte! Alltså inte fredagen.. Den är ju redan här såklart!
Nä, jag pratar om GÜMMIT!! Det ska ju bli riktigt vårväder så det kanske är dags att kränga av länken på PO Chronon?…
IMG_4751.jpeg

Eller då kanske jag jinxar vädret?..
Nä fan. Jag törs inte!! Har ju bunkrat rosé så det står härliga till…
Tycker inte om skiten men det hör ju liksom till att inviga våren med en pava rosé på altanen 🤣🤣🤣
Vad tror ni? Är det dags för gummibanden redan eller väntar vi ett tag?

Ta hand om er där ute och njut med era nära och kära!!

Förresten!! Ni ser att jag ”rockar sockorna” va!! Se till att byta strumpor om ni inte är kittade!!❤️

Senast ändrad:
IMG_5454.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Fredag. Namibias nationaldag och det är internationella skogsdagen. Bengt har namnsdag och OWGM dagarna bara flyger fram å nu börjar deltagare falla ifrån som fallfrukt på hösten. Trevlig helg allihopa. Ha ´re bäst och skänk gärna en slant till min stora dag och glöm inte bort de nära å kära//🧐

Senast ändrad:
TGIF!

YES! Så var snön borta igen, men vi har fortfarande minusgrader om nätterna, och så kommer det att förbli dom närmaste 10 dagarna. Skönt att vi har plusgrader på dagarna i alla fall! Vi är inne på vecka 3 med Röda Pilen och OWG-Mars går som en dans!

Den här veckan så har man varit hemma och kurerat sig, det går åt rätt håll, så det blir att gå och jobba på måndag igen! Blir att ta det lugnt i helgen så man inte åker på något skit igen.

IMG_6643.jpeg

Som sagt, OWG-Mars år i full gång, har då lite tid och kosing över, titta då in här och skänk en slant till Min Stora Dag!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_6628.jpeg

Senast ändrad:
Inte långt bort inte! Alltså inte fredagen.. Den är ju redan här såklart!
Nä, jag pratar om GÜMMIT!! Det ska ju bli riktigt vårväder så det kanske är dags att kränga av länken på PO Chronon?…
IMG_4751.jpeg

Eller då kanske jag jinxar vädret?..
Nä fan. Jag törs inte!! Har ju bunkrat rosé så det står härliga till…
Tycker inte om skiten men det hör ju liksom till att inviga våren med en pava rosé på altanen 🤣🤣🤣
Vad tror ni? Är det dags för gummibanden redan eller väntar vi ett tag?

Ta hand om er där ute och njut med era nära och kära!!

Förresten!! Ni ser att jag ”rockar sockorna” va!! Se till att byta strumpor om ni inte är kittade!!❤️

Nä, jag safe:ar med Canvas Mr Ricky.
Här utmanas inte ödet.

IMG_4885.jpeg

Tillbaka
Topp