• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️23/2 ”Jahaja.. Vad säger man?..”

Trevlig helg! Och krya på dig @RicVin !
IMG_7642.jpeg

skjortan på ända in i kaklet, men nya "field watch" också på, för från och med imorn och nästa vecka blir det ullunderställ sportlov, berg och skidåkning!!!

Den kom hem från uris igår. 36mm bronsare. Stört mig på de långa bandhornen, men med supertjockt grönt kanvas funkar formerna alldeles utmärkt!!!
IMG_5785.jpeg

Senast ändrad:
Kickoff är roligt när de sker på varmare breddgrader. En annan får ägna sig åt annat nästa vecka, bla ett par veterinärbesök.
Men först ska vi ha helg med en tur till huvudstaden. Ta hand om er nu!
E0BD0481-A2FD-4956-BB9D-FDEAC6D74B76.jpeg

Nu gäller det att hålla ut ett par timmar till, sen är det banne mig helg!
Ska försöka smita hem några timmar tidigare för en gång skull.
Imorrn vankas det barndop för barn-barnet så misstänker att @Roosterwife bakar tårtor för fulla muggar hemma😁
Och sen blir det till att byta klockor så mycket det går innan OWGM drar igång om en vecka...:)
Så nu önskar jag er alla en riktigt Trevlig helg :D
IMG_20240223_090029.jpg

Tåårta😁
IMG_20240223_130142.jpg

Senast ändrad:
IMG_7284.jpeg
IMG_7281.jpeg

Uppe i Idre har vi stormbyar och snöblandad horisontell nederbörd, och om en timme sitter vi på skotrarna påväg mot Sveriges sydligaste sameby för lunch och möte med renarna. Längtar redan till en värmande kopp Irish coffey och bastu när vi kommer tillbaka till stugan😅 trevlig fredag!

Tillbaka
Topp