Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så ja:Fredag som toppas med att ny klocka ska hämtas upp i eftermiddag.
![]()
Ser sjukt gott ut , men som det narcissistiska svin jag är och som många andra är här så ber jag dej ha bilderna i ordning , först olagat sen lagat ! Trevlig helg![]()
Kvällsspisen är nu avklarad och tillsammans ett glas rött Toscana vin eller möjligen två ! Blev en enkel " frutti de mare" som fredagstacos idag. Ha ´re bäst allihopa klocklovers //![]()
Nope
En brun och en sko ! Ibland blir det fel ,eller hur... //Ser sjukt gott ut , men som det narcissistiska svin jag är och som många andra är här så ber jag dej ha bilderna i ordning , först olagat sen lagat ! Trevlig helg![]()
DetsammaEn brun och en sko ! Ibland blir det fel ,eller hur... //Ha ´re gott och trevligt helg //
![]()
Du får skaffa plunta med större lock!
Bekant boettDagen har bestått av en hel del väntande, först på kaffebryggaren sen på snickaren och nu på att få gå hem från jobbet. Jag tror bestämt att det är slutväntat snart! Dessutom trillade lönen in så då klarar vi oss till nästa månad ändå…
Trevlig helg på er alla klocksnackers och annat löst folk som hänger i trådarna!
![]()
Sedär! Mycket trevlig boett tycker jag. Om den känns överflödig i din samling tar jag mer än gärna över förvaltarskapet.Bekant boett
![]()