• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️23/9 ”Jamen titta här!! Det är banne mig fredag igen!!!”

Kaffebreak
DA9B24E0-CDE6-443E-87A2-C5B5CC2A83D3.jpeg

DAB29F40-C1F7-4161-AB06-5C90519B699B (1).jpeg

Kvällsspisen är nu avklarad och tillsammans ett glas rött Toscana vin eller möjligen två ! Blev en enkel " frutti de mare" som fredagstacos tillsammans med frun idag. Ha ´re bäst allihopa klocklovers // :pompus:

Senast ändrad:
DAB29F40-C1F7-4161-AB06-5C90519B699B (1).jpeg

Kvällsspisen är nu avklarad och tillsammans ett glas rött Toscana vin eller möjligen två ! Blev en enkel " frutti de mare" som fredagstacos idag. Ha ´re bäst allihopa klocklovers // :pompus:
Ser sjukt gott ut , men som det narcissistiska svin jag är och som många andra är här så ber jag dej ha bilderna i ordning , först olagat sen lagat ! Trevlig helg 🙏🏼❤️

Dagen har bestått av en hel del väntande, först på kaffebryggaren sen på snickaren och nu på att få gå hem från jobbet. Jag tror bestämt att det är slutväntat snart! Dessutom trillade lönen in så då klarar vi oss till nästa månad ändå…
Trevlig helg på er alla klocksnackers och annat löst folk som hänger i trådarna!
15499C6A-303F-4B99-856A-D1D69B8F19DB.jpeg
Bekant boett :)
IMG_4323.JPG

Trevlig fredag och helg @RicVin och alla klocksnackare! Serverat sjukt många vinare idag på tal om vintemat. Första riktiga lönefredagen efter sommaren. Sjukt tryck på restaurangen! Ligger i bingen med värkande rygg och fötterna ni får hålla tillgodo med en bild från lite tidigare idag. I morgon blir det banglabröllop i Norsborg, hoppas på att träffa på @Wasabi då.
5D73952A-C6C3-4E9F-8E3C-9122D6EF4B7C.jpeg

Tillbaka
Topp