Njaaaa… Kanske inte preciiis idag som lönen dimper ner….Men det är jäkligt nära eller hur?!?! För vissa så kommer kanske slantarna idag. Perfekt tajming för idag ÄR det väl Black Friday!! Shoppa på!!
Helt ärligt så smällde det till redan igår em för en annan… Har ju gått på diet en dryg månad.. Så gårdagens årsavslutningsfest på jobbet kunde ju bara sluta på ett sätt..
är fortfarande lite oklart när vi ska starta mötet idag… Men jag var DEFINITIVT Kung i baren!!
Skit samma!! Kör man Dweller så kommer man när man själv är damn good and ready!!!
Ta hand om er mina vänner!!
PS: Är det någon som med hjälp av bilden kan gissa vilket hotell jag vaknat upp på idag?…
Helt ärligt så smällde det till redan igår em för en annan… Har ju gått på diet en dryg månad.. Så gårdagens årsavslutningsfest på jobbet kunde ju bara sluta på ett sätt..
![Face screaming in fear :scream: 😱](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f631.png)
Skit samma!! Kör man Dweller så kommer man när man själv är damn good and ready!!!
Ta hand om er mina vänner!!
PS: Är det någon som med hjälp av bilden kan gissa vilket hotell jag vaknat upp på idag?…