• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️24/11 ”Den xx smäller det!…”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Njaaaa… Kanske inte preciiis idag som lönen dimper ner….Men det är jäkligt nära eller hur?!?! För vissa så kommer kanske slantarna idag. Perfekt tajming för idag ÄR det väl Black Friday!! Shoppa på!!
Helt ärligt så smällde det till redan igår em för en annan… Har ju gått på diet en dryg månad.. Så gårdagens årsavslutningsfest på jobbet kunde ju bara sluta på ett sätt.. 😱 är fortfarande lite oklart när vi ska starta mötet idag… Men jag var DEFINITIVT Kung i baren!!
Skit samma!! Kör man Dweller så kommer man när man själv är damn good and ready!!!
IMG_9772.jpeg

Ta hand om er mina vänner!!

PS: Är det någon som med hjälp av bilden kan gissa vilket hotell jag vaknat upp på idag?…

TGIF!

VA! Är det redan Fredag igen, Satfläsk vad tiden går fort även om man inte har så roligt! Jaja.,ska snart iväg till sjukstugan och få mig en liten undersökning! Så det blir en ganska så lugn förmiddag iaf!

Är väl inte helt till freds att dom har lagt årets julbord på en lördag! Vanligtvis så brukar jag skippa detta, men i år känner jag mig tvungen och joina!

Så på lördag blir det att åka 20 mil enkel resa, och så blir det en natt på hotell. Med lite tur så kanske jag får det roligt med alla som kommer att bli allt för runda under fötterna…

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

img_0753-jpeg.2425709

IMG_3363.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Många av oss har säkert passerat denna plats med snabba steg som invigdes av kungen 24 November 1957. Nämligen T Centralen. Det är ett tag sedan invigningen men nu är det allt strax helg . Ha ´re bra allihopa och ha en riktigt trevlig helg.//🧐

Tillbaka
Topp