• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️28/10 ”Jahaja! Det kunde man ju räkna ut med bakdelen!...”

Trevlig helg!
C0DE1C71-C4F7-48DA-8FE7-CB92824FABB9.jpeg

friday.gif

ÄNTLIGEN!!
Inte ofta jag känner att jag inte har lust att stiga upp och gå till jobbet.. Men idag var det en sån dag.. Alldeles för mycket övertid den här veckan😬
Det är tydligen "straffet" för att man ska vara ledig nästa vecka.. 🤔
Nåväl. Nu är det ju trots allt FREDAG och det är fasen inte fel alls!:D
Jag och Mudmastern önskar er alla en riktigt härlig dag och helg.🎉🎊🎈
IMG_20221028_084910.jpg

Go fredag och trevlig helg på er alla härliga KSare!
Var ju på kattutställning förra helgen och där var det inga problem med avstånd mellan folk!
De höll till i en gigantisk sporthall och ävensom det var runt 1.000 pers på lördagen så fanns det gott om utrymme för var och en!
Denna helg blir det till att felsöka lillskrucken. Det har gått en säkring någonstans…
Nej, jag tänker inte meka i farsgubbens gamla Certina!
9809FF4F-E7B5-4BA6-A5F7-950A827C4493.jpeg
881B0B5E-A43E-4DF5-89FB-3BCC92923620.jpeg

Trevlig fredag @RicVin och alla klocksnackare! Det är ett djävla otyg att folk inte kan stanna hemma när dom är sjuka. Jag hoppades att vi alla skulle ha lärt oss något av Covid men det är som att den pandemin aldrig hade hänt. Jag får in hostande och snörvlande gäster på restaurangerna mest hela tiden. Det spelar ingen roll om du har Covid, influensa eller en förkylning. Stanna hemma! Jag vill inte bli smittad av dig oavsett! Jag har också haft några flygningar i år och upplevt hostningar överallt.
Ps. Det är inte TS jag riktar mig till med denna uppmaning utan alla som är sjuka och ränner runt. Ds.
5EF8DCDB-4A9A-4CEE-BBDA-5B33727C59AD.jpeg

Ja men då var det FREDAG igen! Idag känns det som att det blir en riktig rövardag, kommer börja med att hjälpa spolbilen, då vi inte blev klara igår! där efter blir det att riva bort parket/klickgolv efter att ha fått godkännande av Anticimex.

Och imorgon blir det att byta till vintersulorna på bilen, faller nog inte på, trots att det skulle vara varmt hela nästa vecka också!

Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE!

341F047E-AC9E-42DF-9EB0-1D9E99D909EA.jpeg

8FEBC6FB-D39E-4DC2-8D77-1617865C77D8.jpeg
Din klocka är fasen alltid höjdpunkten i den här tråden. Avundsjukan är så total.

Tillbaka
Topp