Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
coolt band, vad är det för nåt Rocka? varifrån?Libanesisk Tabbah World timer i solen. Trevlig fredag!
![]()
Oslipad rocka ja. Vet tyvärr inte varifrån. Fick det med en annan klockacoolt band, vad är det för nåt Rocka? varifrån?
Färdig, fick bli en ensamöl på vägen hemStämplat ut tidigt för 3e (?) fredagen i rad. Inväntar bokad tid för att sy upp en kostym till sommarens bravader
![]()
Skål!! Nu går jag ut i solen!!!![]()
Ja herr @RicVin . Bilar fanns det i parti å minut till salu i går att se hos Kaiser.Tyvärr inget bilköp denna gången. De var inte så pigga på att ta min käfer i byte. Men vad gör det för nu för har klockan passerat 15:00 idag. Trevlig helg.Ha ´re bäst å skål på sig//![]()
Ligger lite efter idag men nu så! Norrbottens destilleri Mountain och Feve Tree Mediterranean. #ginoclock!Gin o'clock!! Helgen är här.
Dags snart @StarMan ?
Testar Gbg soda Hav idag. Hyllad av många men jag har tvekat, umami-toner i en GT har låtit märkligt.
![]()
Cool! Vad är den 3e visaren? 2:a tidszon?Trevlig fredag och helg!![]()
Min första "fina" klocka var en likadan!![]()
Ja herr @RicVin . Bilar fanns det i parti å minut till salu i går att se hos Kaiser Cars. Tyvärr inget bilköp denna gången. De var inte så pigga på att ta min käfer i byte. Men vad gör det för nu för har klockan passerat 15:00 idag.Trevlig helg.Ha ´re bäst å skål på sig//![]()