• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️28/3 ”Det är slut, det är slut, det är över nuuuu!..”

Trevlig fredag och helg på er.
Synd att man inte kunde hänga på det eventet/AWn. Men temat kan jag bidra i.
Breitling och Bentley!
IMG_9752.jpeg

IMG_6008.jpeg

Ja herr @RicVin . Bilar fanns det i parti å minut till salu i går att se hos Kaiser Cars. Tyvärr inget bilköp denna gången. De var inte så pigga på att ta min käfer i byte. Men vad gör det för nu för har klockan passerat 15:00 idag.Trevlig helg.Ha ´re bäst å skål på sig//🧐

Senast ändrad:
IMG_6008.jpeg

Ja herr @RicVin . Bilar fanns det i parti å minut till salu i går att se hos Kaiser.Tyvärr inget bilköp denna gången. De var inte så pigga på att ta min käfer i byte. Men vad gör det för nu för har klockan passerat 15:00 idag. Trevlig helg.Ha ´re bäst å skål på sig//🧐
Skål!! Nu går jag ut i solen!!!
IMG_4825.jpeg

Ja, jag vet att frugans Oris är oskarp. Men hon VÄGRAR att göra en omtagning.. Ingen som helst förståelse för den konstnärliga aspekten av klockbilder. Helt obegripligt då hon är både konstnär OCH bildlärare.. Jag är mållös…
IMG_4827.jpeg

IMG_6008.jpeg

Ja herr @RicVin . Bilar fanns det i parti å minut till salu i går att se hos Kaiser Cars. Tyvärr inget bilköp denna gången. De var inte så pigga på att ta min käfer i byte. Men vad gör det för nu för har klockan passerat 15:00 idag.Trevlig helg.Ha ´re bäst å skål på sig//🧐
Min första "fina" klocka var en likadan!
Bytte den efter 3 år i en uppgradering mot en Aerospace med UTC. Minns det som i går...

Tillbaka
Topp